Hvor ofte havde i sex da i prøvede at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.324 visninger
40 svar
1 synes godt om
1. december 2009

Neki

Ja...som overskriften siger, hvor ofte havde i sex da i prøvede at blive gravide?

Og var det kun drevet af lyst hver gang, eller planlagde i det også lidt?

- Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Da jeg blev gravid i 2007, var min datter`s far på skole, og var derfor kun hjemme i weekenden. Så vi bollede som kaniner HELE weekenden. Så der blev Malou Selma undfanget.

Anmeld

1. december 2009

Hjaltesmor

Vi havde ikke mere sex end normalt. 3-4 gange om ugen - nogle gange mere, nogle gange mindre. Så det har nok ikke være hver måned, vi har ramt ægløsningen. Men det går jo nok hurtigere, hvis man tænker bare lidt over det (vi var 5 måneder om det).

Hos os var det udelukkende lyst. Det eneste vi gjorde, for at blive gravide, var at undlade prævention.

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Når vi havde lyst... Blev gravid i første hug.

Desværre er der mange der bare knalder derud af, uden egentlig at have lyst, det er bare barnet der skal produceres...

Anmeld

1. december 2009

Neki

MoarJ skriver:

Når vi havde lyst... Blev gravid i første hug.

Desværre er der mange der bare knalder derud af, uden egentlig at have lyst, det er bare barnet der skal produceres...

Ja lige præcis... er mange der mister den naturlige lyst, fordi det bare handler om at blive gravid.

Tænkte bare at det virker som om der er den del der bliver gravide i første hug...og om det var fordi de havde sex hver dag, eller om det bare var "held" at de lige ramte rigtigt!?

Vi er på 3 cyklus nu og jeg ved vi har haft sex i æl dagene hver cyklus, men der er alligevel ikke sket noget... så tænkte bare om alle jer der er blevet gravide i første hug havde nogle tricks at dele ud af?

Anmeld

1. december 2009

Valle81

Når vi havde lyst, så det var næsten hele tiden:0)

He he:0)

Anmeld

1. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Neki skriver:

Ja lige præcis... er mange der mister den naturlige lyst, fordi det bare handler om at blive gravid.

Tænkte bare at det virker som om der er den del der bliver gravide i første hug...og om det var fordi de havde sex hver dag, eller om det bare var "held" at de lige ramte rigtigt!?

Vi er på 3 cyklus nu og jeg ved vi har haft sex i æl dagene hver cyklus, men der er alligevel ikke sket noget... så tænkte bare om alle jer der er blevet gravide i første hug havde nogle tricks at dele ud af?

vi gjorde det stort set hver dag fordi vi havde lyst, men tror det er de færreste der ikke tænker bagefter (var den der mon nu) hvis man ønsker at blive gravid.. jeg blev gravid i første hug alle 3 gange..

Anmeld

1. december 2009

malou

hele tiden men det var ikke fordi vi ville være gravide... smiler, det var af lyst og 14 dage efter sidste p.pille var jeg gravid...

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi nåede kun at have sex 3 gange før den var der, og det var efter en positiv æl-test. Det var hen over en weekend, og jeg synes egentlig ikke 2. og 3. gang var heeeelt så spændende som første gang, må jeg indrømme... Men derefter gik vi tilbage til normalen. Er ærligt talt glad for at det gik så stærkt for vi var ikke særlig gode til at have sex efter æl-test... Det blev lidt for uspontant...

Anmeld

1. december 2009

Diana...

Hele tiden flere gange om dagen og ikke af skal men af LYST.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.