Hvor ofte havde i sex da i prøvede at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Susan1978

13 dagen efter 1 mens dag.. virkede her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi havde ikke brugt beskyttelse de sidste 6 år, men vi dyrker så heller ikke meget sex.

Så det var en lykketræffer den gang mellem jul og nytår '07, og sidder nu med en skøn knægt på 15 mdr.

Og vi har haft sex 1 gang siden han blev lavet..

Anmeld

1. december 2009

Henri84

Elias var planlagt... Jeg blev gravid i første forsøg, men havde en SA... 3 mdr. senere var jeg gravid igen, og i dag er han 15 mdr
Det var helt klart mest drevet af lyst den gang...
Efter fødslen må jeg indrømme det kun er blevet til sex 1 gang (hader tanken om at have sex når E ligger og sover inde ved siden af) og på den ene gang er blobber lavet, blobber var absolut ikke planlagt
Vi har haft en lidt svær start med Elias, og det er først nu jeg faktisk begynder at have lyst til sex igen

Anmeld

1. december 2009

Kruse90

Frederic's moar skriver:

Vi havde ikke brugt beskyttelse de sidste 6 år, men vi dyrker så heller ikke meget sex.

Så det var en lykketræffer den gang mellem jul og nytår '07, og sidder nu med en skøn knægt på 15 mdr.

Og vi har haft sex 1 gang siden han blev lavet..

WHAT?

Hvordan kan i undvære sex så længe?

Anmeld

1. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Kruse1 skriver:

WHAT?

Hvordan kan i undvære sex så længe?

hm.... tja...

Vi har kendt hinanden i 8 år og været gift i 7 - stadig ny forelsket, måske vi stadig føler os unge (bliver 30 om 1 mdr og 6 dage, pyh)

sex er jo ikke alt, men mærker kærlighed og nærhed hver dag. Det er de små kys hist og pist - følelsen af stadig være ny forelsket - at være værdsat - de små bedskeder vi sender hver dag.

Meget bunder i at jeg blev misbrugt dagligt fra jeg var 3 - 6 år, i den første plejefamilie.

Og så det at jeg er i højrisiko hverdag på arbejde, kører som autoredder og står jo ofte på dumme steder motorveje mm hvor folk kører som død og helved.

Anmeld

1. december 2009

TbCp

Neki skriver:

Ja...som overskriften siger, hvor ofte havde i sex da i prøvede at blive gravide?

Og var det kun drevet af lyst hver gang, eller planlagde i det også lidt?

- Neki

Vi planlage ingenting. Jeg smed pillerne og vores sexliv fortsatte bare som hidtil.
Jeg blev så gravid med det samme. Men hvis vi havde været igang flere måneder kan det godt være jeg var blevet utålmodig og der så kom lidt mere planægning ind over

Anmeld

1. december 2009

lotte32

vi havde egentlig bare sex som vi plejer, dvs ca. hver anden dag, nogle uger lidt mere og andre uger lidt mindre sæden kan jo overleve flere dage inden i en, så med sex hver anden dag, så burde jeg have levedygtig sæd i mig hele tiden hele tiden.

efter et år fandt vi dog ud af at min mands sædkvalitet er lidt nedsat så vi blev henvist til skive fertilitets klinik, men nåede aldrig at starte op på behandling, da jeg jo heldigvis testede positivt igår

og så lige et godt råd, køb nogle zink-tabletter til manden, det styrker sæden og det virkede i hvertfald for os 

Anmeld

1. december 2009

Ansemusen

Vi prøved enogle måneder, men først da vi besluttede hveranden dag, lykkedes det. Hehe! Føltes slet ikke dårligt selvom det var planlagt. Faktisk super optur for vores sexliv

Anmeld

1. december 2009

Joanna

Hver 2. - 3. dag... og det er en smule mere end vi plejer. Med to mindre børn i huset og travle arbejdsliv, så kan der godt gå en uge uden "action"... derfor er vi så nogle af dem, der faktisk planlægger det lidt. Det gjorde vi ikke før vi fik børn. Men jeg har opdaget, at det faktisk ikke er så skidt endda at sætte ord på. I stedet for at blive hængende over arbejdet kan man aftale at gå tidligt i seng. Det er lidt med sex-driften, at det er "use it or lose it", i hvert fald for os. Vi kan godt - i perioder hvor børnene er syge og meget vågne eller der er andre ting, der gør aftnerne urolige... simpelthen glemme den del af samlivet og pludselig er der gået fjorten dage!! 

Så det er lyst, der gør at vi er sammen... men det er mange gange "aftalt spil".

Anmeld

1. december 2009

Neki

Joanna skriver:

Hver 2. - 3. dag... og det er en smule mere end vi plejer. Med to mindre børn i huset og travle arbejdsliv, så kan der godt gå en uge uden "action"... derfor er vi så nogle af dem, der faktisk planlægger det lidt. Det gjorde vi ikke før vi fik børn. Men jeg har opdaget, at det faktisk ikke er så skidt endda at sætte ord på. I stedet for at blive hængende over arbejdet kan man aftale at gå tidligt i seng. Det er lidt med sex-driften, at det er "use it or lose it", i hvert fald for os. Vi kan godt - i perioder hvor børnene er syge og meget vågne eller der er andre ting, der gør aftnerne urolige... simpelthen glemme den del af samlivet og pludselig er der gået fjorten dage!! 

Så det er lyst, der gør at vi er sammen... men det er mange gange "aftalt spil".

Synes det er en god måde i gør det på... og ja md travle arbejdsdage og børn kan jeg godt forestille mig at man eer nødt til at aftale bare en lille smule Det betyder jo bestemt heller ikke at lysten er mindre af den grund!

Men når det er 2-3 ange om ugen, er det så konstant...altså ment som at det er kontinuerligt 2-3 gange om ugen, hele måneden...også de uger hvor du ikke er op til, eller har Æl, og hvor du faktisk ingen mulighed har for at blive gravid?

Bare af nysgerrighed

God aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.