test med lidt utydelig streg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Kløver

Mka skriver:

Jeg har prøvet at få en svag steg efter 15 min, men alle de andre test efter var negativ.

Men det er altså super sværet når ens mens ikke er reglmæssig.

Min mens er desværre heller ik regelmæssig, og har ca 5-6 uger imellem hver mens

I den lille brochure der følger med i de graviditetstest jeg køber, står resultatet skal aflæses inden for 3 min og ikke senere end 5 min, efter 5 min er testen ugyldig, da der kan komme utydelig streg i Test-feltet.

Men det kan være svært med den her ventetid hver gang, imellem ÆL og menstruation. Synes selv det kan være svært at finde tålmodigheden frem, for hvor længe går man og måske skyder en menstruation frem fordi man håber, eller er der rent faktisk gevinst

Men syne sogså det gør det sværere når ens menstruation er uregelmæssig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

-Milla-

Hej Maja.

Ja det er ikke helt nemt at finde ud af med uregelmæssig mens.

Jeg har kun haft to mens. perioder efter p-pillestop og nu er jeg oppe på 103 dage siden sidste mens.

Det er rigtigt som du skriver at der i indlægningssedlerne står at et resultat er ugyldigt efter 5 min. men der er flere som har skrevet at de rent faktisk har oplevet at være gravide selvom deres test først viste positiv efter 5 min.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro ift. de svagt positive og negative tests jeg har haft, men får jo svar imorgen om det er hormonerne, som stadig driller eller om der skulle være en graviditet. Men er dog begyndt at tænke, at jeg nok ikke er gravid.

Det bliver dejligt med en status over min krop imorgen.

Fortsat god søndag

Anmeld

6. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

CKN skriver:

Hej Maja.

Ja det er ikke helt nemt at finde ud af med uregelmæssig mens.

Jeg har kun haft to mens. perioder efter p-pillestop og nu er jeg oppe på 103 dage siden sidste mens.

Det er rigtigt som du skriver at der i indlægningssedlerne står at et resultat er ugyldigt efter 5 min. men der er flere som har skrevet at de rent faktisk har oplevet at være gravide selvom deres test først viste positiv efter 5 min.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro ift. de svagt positive og negative tests jeg har haft, men får jo svar imorgen om det er hormonerne, som stadig driller eller om der skulle være en graviditet. Men er dog begyndt at tænke, at jeg nok ikke er gravid.

Det bliver dejligt med en status over min krop imorgen.

Fortsat god søndag

jeg har prøvet det samme som dig, jeg brugte også test fra billige test , jeg kunne først se en positiv streg efter 12 min (MEGET SVAG) jeg var gravid, så jeg tror på du er selvom de driller dig.. min læge sagde også at den er god nok selvom den kom så sent. er det ikke også efter 10min? din test kan jo også ha været positiv før og du bare ikke havde set det.

knus karina 30+5

Anmeld

6. december 2009

-Milla-

Hej Karina.

De to jeg har haft svagt positive har været efter 20-25 min. vil jeg tro.

Synes ikke rigtigt jeg har haft symptomer de sidste par dage, andet end selvfølgelig udebleven mens.

Så derfor jeg tror jeg ikke er gravid, men som sagt nu får jeg at se imorgen.

Det er forresten en flot mave du har

Knus Camilla

Anmeld

6. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

CKN skriver:

Hej Karina.

De to jeg har haft svagt positive har været efter 20-25 min. vil jeg tro.

Synes ikke rigtigt jeg har haft symptomer de sidste par dage, andet end selvfølgelig udebleven mens.

Så derfor jeg tror jeg ikke er gravid, men som sagt nu får jeg at se imorgen.

Det er forresten en flot mave du har

Knus Camilla

jeg tror og håber du er gravid jeg gjorde det selv med at der gik lang tid før den kom, og dagene efter var alle test negative, først efter 9 dage var de positive, så jeg tror på det..jeg var også ved lægen og han sendte mig bare hjem igen og sagde at jeg måske bare hurtigt havde aboteret, men jeg var gravid, og er nu i uge 31,havde bare fået testet for tidligt til at den ville vise det..  for den er der.. du må jo lige skrive hva lægen siger i morgen..

mange tak for de pæne ord med min mave..

Anmeld

7. december 2009

-Milla-

Hermed en lille opdatering.

Er ikke gravid. Mine æggestokke så fine ud og indeholdt mange æg, så havde ikke PCO æggestokke.

Skal en af dagene have taget nogle blodprøver fx om jeg har forhøjet mælkehormon m.fl. og se om det kan have noget med den udeblevne menstruation at gøre.

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

CKN skriver:

Hermed en lille opdatering.

Er ikke gravid. Mine æggestokke så fine ud og indeholdt mange æg, så havde ikke PCO æggestokke.

Skal en af dagene have taget nogle blodprøver fx om jeg har forhøjet mælkehormon m.fl. og se om det kan have noget med den udeblevne menstruation at gøre.

øv øv , håber den er der næste gang

Anmeld

7. december 2009

lillemunk

Aiii altså.... så må vi håbe der snart sker noget

Men super at høre at det var som det skulle være
Håber de finder ud af hvorfor den udebliver.... jeg blev tilbudt "katte p-piller " til at få sat det igang...
Men det var slet ikke nødvendigt da jeg jo var gravid.

kram og tanker herfra
Karin

Anmeld

7. december 2009

-Milla-

Tak tak.

Har det fint nok med, glæder mig nu bare til at få svar på blodprøverne og så til at min mens på et eller andet tidspunkt dukker op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.