test med lidt utydelig streg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.783 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. november 2009

-Milla-

Hej.

Er der nogen af Jer, som har prøvet at teste, hvor testen viste en lidt udtydelig streg(positiv), og dagen efter da I tog en ny var den negativ?

Har haft en del mens lignende smerter i sidste uge (har stadig), hovedpine og synes at mine bryster føles fyldigere, men ikke ømme.

Stoppede med p-piller i Juli måned, så ved ikke om det er dem, som stadig driver gæk med min krop.

Synes dog at der har været en forskel fra de første måneder efter p-pillestop, hvor jeg havde graviditetssymtomer pga. p-pillerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

FrkT

Jeps, det har jeg prøvet.

Testede meget svagt positiv en eftermiddag/aften, og dagen efter om morgenen var den negativ. Nu ved jeg ikke om du testede før tid, eller hvad? Men min små-positive test var før testdag, og har hørt at det så godt kan være ægget er blevet befrugtet, men så ikke får sat sig fast (altså en biokemisk graviditet). Kan være det er det samme for dig?

Men mht. p-pillerne, så kan de stadig påvirke dine hormoner og hele balancen omkring mens og ÆL helt op til 1 år efter du er stoppet med dem.

Anmeld

1. december 2009

-Milla-

Okay det kunne da godt være.

Jeg ved ikke hvornår jeg skal forvente min mens, da den ikke er regelmæssig, så det er svært at vide med testdag.

Fik den første mens styret af p-pillerne normalt. Herefter gik der 5 uger før næste kom og nu har jeg ikke haft mens i 14 uger.

Men ja det kunne godt tyde på det stadigvæk er pillerne, som driller.

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

CKN skriver:

Hej.

Er der nogen af Jer, som har prøvet at teste, hvor testen viste en lidt udtydelig streg(positiv), og dagen efter da I tog en ny var den negativ?

Har haft en del mens lignende smerter i sidste uge (har stadig), hovedpine og synes at mine bryster føles fyldigere, men ikke ømme.

Stoppede med p-piller i Juli måned, så ved ikke om det er dem, som stadig driver gæk med min krop.

Synes dog at der har været en forskel fra de første måneder efter p-pillestop, hvor jeg havde graviditetssymtomer pga. p-pillerne.

Jeg testede positivt med en svag nr. 2 streg... Så det kan du sagtens...

Anmeld

1. december 2009

-Milla-

Okay, men oplevede du at nogle af de efterfølgende tests du tog var negative?

Testede igår morges og her til morgen, og de var begge negative, så tror at chancen for jeg skulle være gravid er meget lille.

Anmeld

1. december 2009

Ansemusen

Min gode veninde, som lige har født en lille dreng, tog en svagt positiv test og dagen eller nogle dage efter (kan jeg ikke lige huske) tog hun en negativ. Og igen en positiv en uges tid efter mener jeg det var. Så enten er dit HCG niveau så lavt at det kun kan måles på specielle tidspunkter af dagen eller med lavt væskeindtag, eller også var du 'gravid' uden at det blev til noget. Tror dog ikke på, at HCG allerede forsvinder på én dag fordi graviditeten går i sig selv, så jeg vil da tro du er gravid, uden at vide det!

Anmeld

1. december 2009

-Milla-

Okay, der kan man bare se.

Tror jeg tager en ny test i weekenden og ellers får jeg svar mandag, hvor jeg skal til gynækolog.

Tak for jeres svar

Anmeld

3. december 2009

-Milla-

Kom til at teste imorges igen, og den var også negativ.

Så læste jeg tilfældigt om en der testede positivt om eftermiddagen og negativt om morgenen.

Så jeg prøvede også for sjovt at tage en test for 50 min. siden.

Efter 5 min. var der ikke sket andet end at jeg synes jeg så en gennemsigtig streg i testfeltet(hvis man kan det)

Tænkte at så var der nok ikke noget, men så ca. 20 min. efter da jeg skulle på toilettet, så jeg den pludselig var blevet svagt positiv.

Er der andre, som har prøvet lignende?

Anmeld

3. december 2009

lillemunk

Hmmm jeg tror du er gravid... og håber det inderligt for dig...

Hvorfor du får forskillige svar ved jeg desværre ikke

Anmeld

3. december 2009

LHB

uha det er et mindre teshelvede du er gået igang med hva'.

Da jeg testede to jeg to, to dage i træk og syne sdet var meget meget svagt positivt, så troede ikke det var santdt før jeg blev testet ved lægen, som sagde at bare der er det mindste antydning af en nr 2 streg, så er den god nok.

Så mon ikke du er gravid? Men har ikke hørt noget om hvordan og hvorledes når du også tager negative tests. Er det ikke noget med at når der er gået mere end 3-5 min kan man ikke stole på hvad den viser længere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.