test med lidt utydelig streg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mka

Jeg har prøvet at få en svag steg efter 15 min, men alle de andre test efter var negativ.

Men det er altså super sværet når ens mens ikke er reglmæssig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Mira0911

CKN skriver:

Kom til at teste imorges igen, og den var også negativ.

Så læste jeg tilfældigt om en der testede positivt om eftermiddagen og negativt om morgenen.

Så jeg prøvede også for sjovt at tage en test for 50 min. siden.

Efter 5 min. var der ikke sket andet end at jeg synes jeg så en gennemsigtig streg i testfeltet(hvis man kan det)

Tænkte at så var der nok ikke noget, men så ca. 20 min. efter da jeg skulle på toilettet, så jeg den pludselig var blevet svagt positiv.

Er der andre, som har prøvet lignende?

Da jeg fandt ud af jeg var gravid, var det også en utydelig streg man kunne se og den var....

Måske du skal tage et smut til lægen...

Anmeld

3. december 2009

-Milla-

Ja der vist røget en del tests  men har også købt de der billige over nettet.

De test, som har været negative om morgenen har ikke heller ikke haft nogen tydelig streg senere på dagen.

Testen fra i eftermiddags og den fra i lørdags(formiddag) viser dog stadig en svag positiv streg.

Så ved heller ikke helt hvad jeg sakl regne med. Har jo hørt om flere, som har testet positivt efter de 5-10 min. hvor de har været gravide.

Anmeld

3. december 2009

-Milla-

Hej MoarJ.

Jeg skal til gynækolog på mandag, så der bliver jeg i hvert fald klogere.

Anmeld

3. december 2009

Mira0911

CKN skriver:

Hej MoarJ.

Det lyder jo godt... :O)

Anmeld

3. december 2009

lillemunk

CKN skriver:

Hej MoarJ.

Uha smiler så er der lige pludselig lang tid til mandag var
Håber for dig at du er gravid.
Pøj Pøj med det hele
her fra mig

Anmeld

3. december 2009

-Milla-

Hej lillemunk.

Tak ska du ha´.

Ja det føles, som lidt lang tid.

Der var 2 mdr.s ventetid og i starten var det jo bare med henblik på at blive undersøgt og finde ud af systemet, men her indenfor de sidste par uger er det bare, som om at der er kommet flere symptomer der kunne tyde på andet end bare kuk i systemet.

Så nu må vi se, bliver i hvert fald rart at få klarhed over sin krop og dens hormoner.

Hvor er det spændende at du venter tvillinger, hvor langt henne er du?

Anmeld

4. december 2009

lillemunk

Hej lillemunk.

Tak ska du ha´.

Ja det føles, som lidt lang tid.

Der var 2 mdr.s ventetid og i starten var det jo bare med henblik på at blive undersøgt og finde ud af systemet, men her indenfor de sidste par uger er det bare, som om at der er kommet flere symptomer der kunne tyde på andet end bare kuk i systemet.

Så nu må vi se, bliver i hvert fald rart at få klarhed over sin krop og dens hormoner.

Hvor er det spændende at du venter tvillinger, hvor langt henne er du?

Hej der...
Ja det bliver rart at få svar på tingene
Men vente tiden er lang, skal selv scannes tirsdag og jeg syntesaf dagene snegler sig afsted
Jeg er efter termin 15 uger henne men efter str er jeg 14 uger henne meget normalt når man venter tvillinger.

Har du testet i dag ???

Anmeld

4. december 2009

-Milla-

Ja det kan jeg godt forstå.

Er du meget ramt nu hvor det er en tvillingegraviditet?

Kan huske min svigerinde, som fik tvillinger oktober08 var ret dårlig i starten af hendes graviditet.

Bliver spændende at høre mere efter din scanning

Jep og den er negativ. Synes dog jeg kunne ane en lidt gennemsigtig streg, ved ikke om det har været lyset der har snydt.

Tænkte også på om testen måske er blevet påvirket af at ligge på badeværelset mens vores vindue har været åbent efter kæresten har været i bad?

Det er jo lidt mærkeligt at den var svag positiv igår eftermiddags og så intet her til morgen.

Nu tror jeg bare jeg venter til mandag (hvis jeg kan) hehe

Anmeld

6. december 2009

Kløver

CKN skriver:

Hej.

Er der nogen af Jer, som har prøvet at teste, hvor testen viste en lidt udtydelig streg(positiv), og dagen efter da I tog en ny var den negativ?

Har haft en del mens lignende smerter i sidste uge (har stadig), hovedpine og synes at mine bryster føles fyldigere, men ikke ømme.

Stoppede med p-piller i Juli måned, så ved ikke om det er dem, som stadig driver gæk med min krop.

Synes dog at der har været en forskel fra de første måneder efter p-pillestop, hvor jeg havde graviditetssymtomer pga. p-pillerne.

Jeg er på ca 41 dagen nu fra sidste mens, så venter i spænding, har ingen tegn på mens, dog tegn på graviditet, men men stadig negative test, fik dog for nogle dage siden en test med en meget svag lyserød streg i "positiv feltet" men testen efter var igen rungende negativ.

Jeg kunne i starten efter p-pille stop også mærke "gravisitetssymptomer" men mine symptomer er meget anderledes nu, og har slet ikke ondt i maven mere som jeg næsten havde konstant efter p-pille stop.

Jeg har hørt der ca går op til 3 mdr før ens p-piller er ude af kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.