Aldersforskel...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

LittleStarsMadeByUs <3

Kærlighed har ingen alder

Herhjemmer er manden 13 år ældre, og vi mærker det ikke. For os betyder det ingenting.

Men jeg kan godt forstå at nogle kigger skævt, eller at det kan virke mærkeligt at kvinden er ældst, men det er jo ikke det der bestemmer om i lykkelige eller ej.

/ Karina Elisabeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

DortheSimonsen

Mammi ,,, skriver:

Kærlighed kan ikke gøres op i alder

Den vogn springer jeg med på!

Anmeld

17. december 2009

Pige2009

Mammi ,,, skriver:

Lige præcis. Der er lidt over 12 års forskel på min datters far og jeg. Han var 40 og jeg 27, da vi mødte hinanden. Vi har de samme interesser og masser af ting til fælles at snakke om, og det mener jeg er det vigtigste

Anmeld

18. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Mammi ,,, skriver:

lige mine ord

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

28. maj 2010

3xM

hmm jeg er 27 og min kæreste er 40, klart han har nogle ting i bagagen som jeg ikke har og om det kan give lidt fnidder som man ikke ville have havde han været yngre ved jeg ikke, men for mig er han helt rigtig og den skønneste jeg ellers kunne tænke mig som partner

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

mariaogmarcus skriver:

hmm jeg er 27 og min kæreste er 40, klart han har nogle ting i bagagen som jeg ikke har og om det kan give lidt fnidder som man ikke ville have havde han været yngre ved jeg ikke, men for mig er han helt rigtig og den skønneste jeg ellers kunne tænke mig som partner

Freaky. Jeg var også 27 og han 40, da Lauras far og jeg mødtes

Anmeld

28. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid's bio var 32 (blev 33 mdr efter vi begyndte sammen) Elsker ham rigtig meget, men pga er nogle private ting kunne vi ikke være sammen. Og han ville ikk acceptere jeg var blevet gravid, derfor er vi ikke sammen den dag i dag!

Der er nu en MEGET ung fyr der begyndt at være vild med mig, men jeg trækker på det. Han er kun 17- synes det virker forkert. Havde han være 18/19 år havde det været noget andet:s Eller?

Ellers siger jeg normalt at kærlighed ingen alder har, men lige det her. Bliver jo nærmest mor for 2?!

Anmeld

29. maj 2010

o1Mutte

Herhjemme er der 11 år imellem min kæreste og jeg. Jeg er 19 (bliver 20 i år) og han er 31 og vi passer bare sammen. Vi vil de samme ting, har de samme ønsker for fremtiden. Og nu har han spurgt om vi skal blive forlovet . Så det hele kører bare  

Har altid haft ældre kærester.

Så nej, alder har ingen betydning

Go for it

Anmeld

29. maj 2010

Karo

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres erfaringer og meninger omkring alderforskel...er det ok at manden er yngre end kvinden eller er det lidt for mærkeligt? Jeg har nemlig mødt den skønneste mest fantastiske mand der er 10 år yngre end mig. Men kan ikke finde ud af om det er holdbart med sådan en forskel.

Jeg har selv haft en mand der var 31 år da jeg var 19 år og det holdt ikke og er sikker på det var pga alderen, han stod lidt stille og jeg blev ældre. Min søster har en mand der er 14 år ældre, han var 36 og hun 22 år da de mødtes og de er vidst meget lykkelige sammen. Min yngste søster var kæreste med hendes gymnasielærer på 40 år da hun var 19...det syntes jeg var lige voldsomt nok.

Men hvad mener I? og hvad er I til..yngre, ældre eller samme alder...eller er det fuldstændig lige meget?

Er lige anonym, da der kikkes med...

Der var 20 år mellem min momor og morfar, og de holdt da sammen.

Så jeg ser ikke aldersforskellen som et problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.