Aldersforskel...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.516 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres erfaringer og meninger omkring alderforskel...er det ok at manden er yngre end kvinden eller er det lidt for mærkeligt? Jeg har nemlig mødt den skønneste mest fantastiske mand der er 10 år yngre end mig. Men kan ikke finde ud af om det er holdbart med sådan en forskel.

Jeg har selv haft en mand der var 31 år da jeg var 19 år og det holdt ikke og er sikker på det var pga alderen, han stod lidt stille og jeg blev ældre. Min søster har en mand der er 14 år ældre, han var 36 og hun 22 år da de mødtes og de er vidst meget lykkelige sammen. Min yngste søster var kæreste med hendes gymnasielærer på 40 år da hun var 19...det syntes jeg var lige voldsomt nok.

Men hvad mener I? og hvad er I til..yngre, ældre eller samme alder...eller er det fuldstændig lige meget?

Er lige anonym, da der kikkes med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Vingummien

Er det ik lige meget? Altså tror bare det er en vane sag fordi at de fleste syntes det lyder bedst hvis manden er ældst også fordi at mænd jo modnes senere end piger, nu ved jeg jo ikke om du er 25 og han er 15 eller hvor gammel i hver især er.

Men hvis i kan lide hinanden og kan få det til at fungere, så betyder det vel ingenting? Godt ske i vil få nogle kommentare med på vejen engang imellem, men det må man jo tage med.

Anmeld

29. november 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Er det ik lige meget? Altså tror bare det er en vane sag fordi at de fleste syntes det lyder bedst hvis manden er ældst også fordi at mænd jo modnes senere end piger, nu ved jeg jo ikke om du er 25 og han er 15 eller hvor gammel i hver især er.

Men hvis i kan lide hinanden og kan få det til at fungere, så betyder det vel ingenting? Godt ske i vil få nogle kommentare med på vejen engang imellem, men det må man jo tage med.

Jamen, du har jo helt ret Han er midt tyverne, så det er vel ikke så slemt, vel?

Men du har ret i, at det meget handler om hvad og hvordan verden ser på det at kvinden er ældst, men det er måske ikke så unormalt mere?

Tak for svar.

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Jamen, du har jo helt ret Han er midt tyverne, så det er vel ikke så slemt, vel?

Men du har ret i, at det meget handler om hvad og hvordan verden ser på det at kvinden er ældst, men det er måske ikke så unormalt mere?

Tak for svar.

Så er det ikke så gal en alder, tror mere det var hvis han nu var 19-20 år så kan det nok bare være en sejr for ham hvis du forstår. Men den alder er da fin nok.

Nej tror nemlig ikke det  er så unormalt mere, folk er heldigvis begyndt at gå mere op i kærlighed end alder, er også flere og flere hvor manden er mange år ældre en kvinden.

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Jeg synes det afhænger lidt af om han er 15-25-35...
Derudover synes jeg man skal forsøge at være ligeglad, hvis man elsker hinanden og har det godt sammen så må omverdenen bare acceptere det.

Jeg har haft en enkelt kæreste der var 3 1/2 år yngre... han var 16 på det tidspunkt og i den alder var 3 1/2 bare for meget.
Nu har jeg en mand der er 1 år yngre og det er perfekt for mig... tjah alderene er ligegyldig men HAN er perfekt for mig

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Jeg synes det afhænger lidt af om han er 15-25-35...
Derudover synes jeg man skal forsøge at være ligeglad, hvis man elsker hinanden og har det godt sammen så må omverdenen bare acceptere det.

Jeg har haft en enkelt kæreste der var 3 1/2 år yngre... han var 16 på det tidspunkt og i den alder var 3 1/2 bare for meget.
Nu har jeg en mand der er 1 år yngre og det er perfekt for mig... tjah alderene er ligegyldig men HAN er perfekt for mig

Anmeld

29. november 2009

Vidunderligeunger

nu er det lidt den anden vej, men min kæreste er  10 år ældre end jeg, og har haft nogle det både var 18 og 24 år ældre.. ham på 24 år ældre var så ikke en kæreste... men det fungerede fint i en kort periode.. ham jeg har nu synes jeg ikke jeg vil have´hvis han var 25 for han brugte 8-9- år på at modne sg og blive klar til et fast forhold, og det er han nu.. så ham snupper jeg

men det er meget forekelligt!!! og er du tryg, så er det det rigtige!!

Anmeld

29. november 2009

frk andreasen

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres erfaringer og meninger omkring alderforskel...er det ok at manden er yngre end kvinden eller er det lidt for mærkeligt? Jeg har nemlig mødt den skønneste mest fantastiske mand der er 10 år yngre end mig. Men kan ikke finde ud af om det er holdbart med sådan en forskel.

Jeg har selv haft en mand der var 31 år da jeg var 19 år og det holdt ikke og er sikker på det var pga alderen, han stod lidt stille og jeg blev ældre. Min søster har en mand der er 14 år ældre, han var 36 og hun 22 år da de mødtes og de er vidst meget lykkelige sammen. Min yngste søster var kæreste med hendes gymnasielærer på 40 år da hun var 19...det syntes jeg var lige voldsomt nok.

Men hvad mener I? og hvad er I til..yngre, ældre eller samme alder...eller er det fuldstændig lige meget?

Er lige anonym, da der kikkes med...

min kæreste er 23 og jeg er 24 år. jeg sys det er lige meget.. medmindre at den ene er under 16 og den anden over 40 

kram tanja 24+0

Anmeld

29. november 2009

Mca<3

Kærlighed kan ikke gøres op i alder

Anmeld

29. november 2009

LinLin

Min søns far var/er 1 år yngre end mig - og alt for umoden!

Min nuværede kæreste er 14½ år ældre end mig og vi har det rigtigt godt sammen!

Så tror da heller ikke pådet er tallet der har noget at sige, men kemien og modenheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.