Gamiil skriver:
Hej piger. 
I mandags fandt jeg ud af at jeg er gravid, og kæresten har simpelthen være så glad for det hele, vi har klaret at hans forældre er imod det, da vi er rimelig unge.
Han er lige nu til fødselsdag sammen med din familie, og nu har de fået proppet ind i hovedet på ham, at nu skal barnet bare fjernes 
Han har gået og sagt til mig at han glæder sig helt vildt, at han vil aflyse ferie til Italien pga min termin er i den måned, osv.
Så får jeg en SMS om at han alligevel ikke vil have barnet. Det er simpelthen så hårdt når man går og regner med noget andet han har sagt.
Han mener ikke vi har penge nok osv, men det er jeg ikke helt enig i, jeg sidder her med kæmpe store tårer i mine øjne, og er helt rundt på gulvet over at han har stukket mig en løgn 

Hvad mener i om det hele tøser? 

Hej søde.
For mig at se er der kun en ting at gøre. Du siger til ham at enten må han mande sig op, og så gøre som hans hjerte vil, ellers må han smutte og blive helt væk.
Det er en super træls situation du står i, og det er slet ikke fair fra hans side. Jeg ved min indledning på det her indlæg er meget hårdt. Men sådan som jeg læser det, vil du virkeligt gerne beholde det barn. Det er vigtigt at du tænker dig om, og følger dit hjerte, ellers vil du fortryde resten af dine dage. Det siger jeg af erfaring, fik selv fjernet et foster da jeg var 19, pga. faren ikke ønskede det, og har fortrudt hver dag siden. Det sidder virkeligt i en.
Ja du er ung, men du kan klare det!!
Tillykke med de to streger.
Men igen vælg efter dit hjerte, og tag en snak med ham ansigt til ansigt. Lad være med at svare på hans sms'er.
brug os til støtte herinde, uanset hvad du vælger. Jeg føler virkeligt med dig.
Stort knus Pernille