:'(, Han vil ikke alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

TbCp

Gamiil skriver:

Hej piger. 

I mandags fandt jeg ud af at jeg er gravid, og kæresten har simpelthen være så glad for det hele, vi har klaret at hans forældre er imod det, da vi er rimelig unge.

Han er lige nu til fødselsdag sammen med din familie, og nu har de fået proppet ind i hovedet på ham, at nu skal barnet bare fjernes 

Han har gået og sagt til mig at han glæder sig helt vildt, at han vil aflyse ferie til Italien pga min termin er i den måned, osv. 

Så får jeg en SMS om at han alligevel ikke vil have barnet. Det er simpelthen så hårdt når man går og regner med noget andet han har sagt. 

Han mener ikke vi har penge nok osv, men det er jeg ikke helt enig i, jeg sidder her med kæmpe store tårer i mine øjne, og er helt rundt på gulvet over at han har stukket mig en løgn 

Hvad mener i om det hele tøser? 

AJ!!! Han skal godt nok have et dunk oven i hovedet!!!
Og så at skrive sådan noget over sms!

Det kan han eddermame ikke være bekendt! Håber du lige giver ham et ordetlig spark bagi når han kommer hjem.

Og så lige et knus til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

FrkLarsen

Jeg har ringet til ham, og et spark bagi har han ihvertfal fortjent. 

Han blev helt tavs i telefonen, og fryder mig sku lidt.

Der er bare noget med ham og sms'er. Det er er vores 2 forhold, i 1 forhold brugte han også sms til at slå op med. 

Tilbage

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

Sådan noget skriver man bare ikke over sms,d et er for dårligt altså. Men lyder til det er hans forældre der har sat noget i gang i ham, så tag en snak med ham når hankommer hjem og hør ham ad hvor det lige pludselig kommer fra nu han var så glad og vis dine følelser og at du vil have det barn.

Og man skal skal slet ikke tænke økonomi når maan skal have et barn, slet ikke nu om dage, for det kan bare vende så hurtigt. Da jeg var gravid havde Frank arbejde og jeg fik også en god indtægt og vi havde bare råd, siden Emil blev født har det været kontanthjælp fra min side og su og nu kontanthjælp fra kærestens side og vi har altså klaret den uden at leve af vand og brød, det kan du godt fortælle ham. Vi sætter bare tingene i en anden rækkefølge der hedder at når vi har penge så er det Emil der får det han mangler først. Og i har jo et hjem og har været sammen længere end vi var, vi havde kun kendt hinanden i 3 mdr da jeg blev gravid. og imens jeg var gravid og indtil Emil var 6 mdr boede vi i en 2 værelses og det gik skam fint.

Der vil være op og nedture det kan man ikke komme uden om. Men jeg tror stadig den glade dreng der var for et par dage siden ligger og lure inde i ham, hanhar nok fået et par gyser historie om hvad et barn kræver og koster af hans forældre. Sådan nogle historier fik jeg nemlig også

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

Gamiil skriver:

Jeg har ringet til ham, og et spark bagi har han ihvertfal fortjent. 

Han blev helt tavs i telefonen, og fryder mig sku lidt.

Der er bare noget med ham og sms'er. Det er er vores 2 forhold, i 1 forhold brugte han også sms til at slå op med. 

Tilbage

Uh min kæreste bruger også sms når vi f.eks er uvenner. Så belastende

Anmeld

28. november 2009

LouiseNielsen

Sikke dog et fjols... Ja undskyld!

Han er simpelthen for umoden! En ting er at skrive over sms, men at han efter en dag med familien laver om på noget så vigtig det er simpelthen for taber agtig!!!

Mener han det dybt alvorligt så er han sku helller ikke værd at samle på, så kan dig og jeres barn klare jer selv!

Held og lykke herfra...

Louise 21+0

Anmeld

28. november 2009

Mormilla

Ej det er jeg da ked af at høre! Synes at det er meget frækt af ham at han skriver det over en sms!!!

Håber at i får snakket om det når han kommer hjem og at du kommer i bedre humør

Anmeld

28. november 2009

luckas-mor

hej med dig..

jeg vil lige sige jeg føler itrolig meget med dig:!!

min graviditet var heller ikk planlagt, og vil sige det ikk lii var drømme reaktionen jeg fik a min kæreste
(han ville ikk tale med mig over en uge)

det med familien kan godt ha en hel del med det a gøre..
jeg var ude for den situation a
1. min kæreste fik sin mor til a købe test uden at fortælle mig noget om det (troed ikke nogen vidste nogen)

2. min kærestes mor ligefrem prøvede på a overtale mig til a få det fjernet, hun mente det var det vi skulle gøre.

MEN MEN MEN ...!!! jeg havde givet kæresten det her og tænke over. jeg sagde at uanset om han ville eller ej ville jeg ha det barn og så måtte han jo så bestemme om han ville være sammen med mig (det håbede jeg jo helt klart han ville) og vores baby men at ville han ikke det så skulle jeg sQu nok klare det selv for jeg havde støtte andre steder fra.

det fik hans mor også besked på og idag er der 2½månede til termin og vi er stadig sammen og har det godt med hinanden..

du ska prøve a vise dig stærk (oss selvom du nok ikk er det i den her situation) og så følg dit hjerte, det er DIG der bære på det lille liv og det er DIG der ska gå de 40uger med det!!

han er en utrolig tarvelig mand hvis han bar lader sin familie bestemme over sig..

håber du ku bruge den mega smøre jeg fik skrevet her
men du er ikk den eneste der har prøvet en dårlig start på en graviditet..

et KÆMPE til dig og op med humøret det ska nok gå al sammen, han ska bar ha lidt tid

håber alt ordner sig og følg DIT hjerte og ikke hans families.

kramm og knus fra natascha

Anmeld

28. november 2009

FrkLarsen

Hvor er i bare søde og forstående piger.

Jeg tager en ordentlig snak med ham når han kommer hjem her kl 21.30, og så finder vi ud af hvad vi skal gøre. 

til jer alle sammen 

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

Gamiil skriver:

Hvor er i bare søde og forstående piger.

Jeg tager en ordentlig snak med ham når han kommer hjem her kl 21.30, og så finder vi ud af hvad vi skal gøre. 

til jer alle sammen 

det er nok også det bedste, vil også sige du skal holde fast når i sammen har besluttet det og har været enige før, så kan man ikke "bare" ombestemme sig, det er sku et liv man sætter igang.. ikke bare en liter mælk du køber!! bliver  på sådanne mennesker som blander sig i den slags... ! jeg håber aldrig jeg bliver sådan en forfærdeligt dømmende mor...

Det skal lige siges da jeg blev gravid med nadia havde vi ikke særligt mange penge! jeg var på deltid og kæresten stod i butik til skod løn.. tjener meget mere i dag, Men der måtte vi da også klare os for det vi kunne...

Held og lykke!

Anmeld

28. november 2009

FrkLarsen

Perl skriver:

det er nok også det bedste, vil også sige du skal holde fast når i sammen har besluttet det og har været enige før, så kan man ikke "bare" ombestemme sig, det er sku et liv man sætter igang.. ikke bare en liter mælk du køber!! bliver  på sådanne mennesker som blander sig i den slags... ! jeg håber aldrig jeg bliver sådan en forfærdeligt dømmende mor...

Det skal lige siges da jeg blev gravid med nadia havde vi ikke særligt mange penge! jeg var på deltid og kæresten stod i butik til skod løn.. tjener meget mere i dag, Men der måtte vi da også klare os for det vi kunne...

Held og lykke!

Vi lever lige pt af kontanthjælp begge 2, jeg får 7000 udbetalt og min kæreste 6000, det er dog ikke så meget, men jeg har en far som glæder sig så ekstremt meget at han gerne vil købe diverse børnesager.

Såsom Barnevogn, puslebord osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.