Irsk folkemusik og bekræftigelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Det lyder som om du rigtigt fik festet i går  

Det trænger jeg også til!!!! Glæder mig til denne dumme ammeperiode er over, for så skal den have gas

Kender det med lidt ekstra på sidebenene alt for godt....Kunne de ikke komme med en omgang ishockey til wii, for så kan vi komme igang igen.......Vi kan jo bare tage vores udstyr og skøjter på, så er der lidt af rigtig is i det  

Håber din nakke er bedre i morgen,

ja kan jeg godt forstå du glæder dig til. -Og jeg er helt klar til at gasse med dig 

Ja altså den sidste (udover igår) der gav min komplimenter var dig.... og øh det er ski ikke helt det samme

Håber også nakker har det bedre imorgen, de piller jeg skrev jeg havde taget, hjalp ikke en skid.... Udover jeg brækkede mig helt vildt

Hmmm ja god ide, vi må udvikle hockey til Wii, når der både findes skisport og golf, så kan det vel ikke være så svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ik i min verden så er det med å hehe

Du må ligge hovedet på radiatoren så hjælper det nok. Har haft hold i nakken en gang i mit liv og F*** det gør nas.

Da jeg var der var det vinter og det regnede

Det går helt ned i min balde.... Og har ligget med varmepude, varmecreme, massageapp. og taget piller (som jeg brækkede mig af, og det er ikke anbefaldsværdigt med et hold)

Nope nope lille Susanne, Aalborg er med dobbel A, det står selv i retskrivningsordbogen....

Så var det sikkert pga. julefrokoster. Og det virker altid af flere mennesker om vinteren, da folk ikke sidder ude men alle folk er samlet inde.

Anmeld

28. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Søde Tina efter vores sidste "druk-tur" sammen, er jeg sikker på vi to, vil kunne være ret gode sammen

hahaha Ja det kan du nok have ret i

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Det går helt ned i min balde.... Og har ligget med varmepude, varmecreme, massageapp. og taget piller (som jeg brækkede mig af, og det er ikke anbefaldsværdigt med et hold)

Nope nope lille Susanne, Aalborg er med dobbel A, det står selv i retskrivningsordbogen....

Så var det sikkert pga. julefrokoster. Og det virker altid af flere mennesker om vinteren, da folk ikke sidder ude men alle folk er samlet inde.

Skulle have hørt efter i skolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.