Irsk folkemusik og bekræftigelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

Jules

Det lyder til at have været en kanon aften Hvor dejligt for dig smukke!

Kys knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Det lyder til at have været en kanon aften Hvor dejligt for dig smukke!

Kys knus og kram

1000 tak

returing 2 you

Anmeld

28. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

De var altså også meget dårlige.... Det var rigtig pinligt for dem. Og de havde endda rykket deres første akt (hedder det, det?) så de var sikker på vi var færdige med at spise, hovederetten.

Jamen fik du så svinget træbenet til schlager musska?

Skal vi holde en fest heroppe, altså uden børn bare os kvinder?

Nej vi fik ikke danset i Deutschland.... vi gik meget hurtigt igen

Ohh ja jeg kan godt lide at feste

Anmeld

28. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nej vi fik ikke danset i Deutschland.... vi gik meget hurtigt igen

Ohh ja jeg kan godt lide at feste

Oh what, det havde jeg slet ikke renget ud, du gjorde Men skal jeg se, om jeg kan finde en dato? Måske i Feb.?

Anmeld

28. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Oh what, det havde jeg slet ikke renget ud, du gjorde Men skal jeg se, om jeg kan finde en dato? Måske i Feb.?

Det kunne være ret cool.... men er altså ikke sikker på i kan klare at se mig snaldret... Livet vil ALDRIG blive det samme igen

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

Hehe du skulle da lige have sat et lys i og så beholdt det hår helt til den 24

Lyder til at du har hafft en kanon jule frokost trods det musik i startede ud med, lyder da ellers til at være noget hyggeligt musik til sådan noget, men kommer selvfølgelig an på hvor højt det er når man sidder en masse og gerne vil snakke sammen.

Puha sidst jeg satte mine ben i Ålborgs gader var også sidste gang, var simpelhen for mange mennesker til min smag, sild i en tønde vil jeg sige. Men dejligt med lidt kommentare rundt omkring, det gir virkeligt et kick og kan jo kun give dem ret du er et smuk menensker både udvendigt og indvendigt

Så er du godt flad i dag er du ik?

Anmeld

28. november 2009

susan82

Det lyder som om du rigtigt fik festet i går  

Det trænger jeg også til!!!! Glæder mig til denne dumme ammeperiode er over, for så skal den have gas

Kender det med lidt ekstra på sidebenene alt for godt....Kunne de ikke komme med en omgang ishockey til wii, for så kan vi komme igang igen.......Vi kan jo bare tage vores udstyr og skøjter på, så er der lidt af rigtig is i det  

Håber din nakke er bedre i morgen,

Anmeld

28. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Det kunne være ret cool.... men er altså ikke sikker på i kan klare at se mig snaldret... Livet vil ALDRIG blive det samme igen

Søde Tina efter vores sidste "druk-tur" sammen, er jeg sikker på vi to, vil kunne være ret gode sammen

Anmeld

28. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Hehe du skulle da lige have sat et lys i og så beholdt det hår helt til den 24

Lyder til at du har hafft en kanon jule frokost trods det musik i startede ud med, lyder da ellers til at være noget hyggeligt musik til sådan noget, men kommer selvfølgelig an på hvor højt det er når man sidder en masse og gerne vil snakke sammen.

Puha sidst jeg satte mine ben i Ålborgs gader var også sidste gang, var simpelhen for mange mennesker til min smag, sild i en tønde vil jeg sige. Men dejligt med lidt kommentare rundt omkring, det gir virkeligt et kick og kan jo kun give dem ret du er et smuk menensker både udvendigt og indvendigt

Så er du godt flad i dag er du ik?

Mange tak skal du ha´

ja det kunne ha´været et spændende syn, hvis jeg skulle ha´haft et lys deroppe. Så hellere en lille glorie

Tja det med gaden kommer helt an på hvor man går hen, om der er mange mennesker. og hvilke tid på året det er.

Nej jeg er ikke så flad idag, men det hold i nakken er ved at tage livet af.

Knus.

ps. Aalborg staves altså med dobbel A!!!!!

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Mange tak skal du ha´

ja det kunne ha´været et spændende syn, hvis jeg skulle ha´haft et lys deroppe. Så hellere en lille glorie

Tja det med gaden kommer helt an på hvor man går hen, om der er mange mennesker. og hvilke tid på året det er.

Nej jeg er ikke så flad idag, men det hold i nakken er ved at tage livet af.

Knus.

ps. Aalborg staves altså med dobbel A!!!!!

Ik i min verden så er det med å hehe

Du må ligge hovedet på radiatoren så hjælper det nok. Har haft hold i nakken en gang i mit liv og F*** det gør nas.

Da jeg var der var det vinter og det regnede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.