Hej piger,
Igår skulle jeg jo til julefrokost "et hemmeligt sted" med mit arbejdt.
Først lagde jeg og min tætte kollega selvf. ud med stil, ved at komme for sent.
Altså hun skulle samle mig op hjemme, og så skulle være nede på vores arbejdsplads kl. 17.15. Men det var så 1645 vi skulle være der
-Og busse der kørte derfra kl. 17.15, hvor den ville køre os til det hemmelige sted.
Busse kørte os så til Løkken, (er en badeby) hvor vi skulle spise på Bryghuset og der var live musik, IRSK FOLKEMUSIK
Men da de endelig gik af scene, var det faktisk meget sjovt deroppe. Hele arbejdspladsen, er nogle rigtige dansmus, så vi fik rigtig svingede ballerne
Bussen hentede os så igen kl. 01.30, hvor første stop, var Jomfru Ane gade. -Dem der væltede ud var selvf. undertegnet, min tætte kollega og så chefen og div. direktøre... Så vi ende på en bar, hvor de drak div. øller. (jeg drikker ikke øl, og havde hvis også fået rigeligt Vælværdsvand med vodka)
På et tidspunkt gik jeg og en af direktørene på udkik efter Nicolaj, som spiller div. steder i gaden. (Heldigvis fandt vi ham ikke) Men han mente, han lige ville fortælle ham et ord eller 200

Nåh men det er første gang, jeg har været i gaden i 100 år, og min selvtillid er ikke høj, efter graviditet og stop af alt mit træning. (Trænede jo ca. 20-25 timer om ugen, før jeg blev gravid) Men hvor var det dejligt, at komme ind og få bekræftigelser af mænd og knægter, så får selvtidliden lige et hak op igen. Bare det at folk kommer hen og siger, man ser dejlig ud og er lækker, hold da op jeg voksede 20 cm henover natte. 
Da jeg så kom hjem ved 04 tiden, havde jeg i mit hår erværvet mig, 2 stik. grankogler, 4 stk. hjerter og 2 stk. æbler af dem man putter i dekorationer...
Knus Trine nu med små negerkrøller, hold i nakken og ømme fusser.