Imorgen er den dag jeg får et sammenbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Min bror som passer Emil er næsten nogså den eneste vi har der kan passe ham. Min mor vil godt men hun kan ik rigtig holde til det pga hun er syg så hun blive rmeget træt. Så du er ikke den eneste der ikke rigtig har nogle at trække på, Emil er 16 mdr og er første gang han sover ude, så i kan nå det endnu

det er da rart der er andre i samme båd......

Vi hørte tit før:

ej hvornår må farmor få lov at hente dig i dp? Hm-hvad med: ALDRIG.

hvor når skal du over og overnatte hos moster - onkel - fætter og lille kusine? Hm - når din søn ikke kræver konstant opsyn fordi han mener han ejer alt og dertil både bider / slår/ sparker.

skal du ikke snart ud og passes af farfar og farmor? ih jo, du tager så på arbejde og lader den 85 % døve farfar overtage. og ikke så længe i har hende i pleje. Det sidste nye er hun går rundt og plukker pelsen af hundende. Så NEJ.

De eneste der ud over farmand og jeg henter og bringer, er chef'en ude fra station'en. Dem kender han og elsker at rende rundt derude.

Så tror ikke der er stor chance for vi når det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

det er da rart der er andre i samme båd......

Vi hørte tit før:

ej hvornår må farmor få lov at hente dig i dp? Hm-hvad med: ALDRIG.

hvor når skal du over og overnatte hos moster - onkel - fætter og lille kusine? Hm - når din søn ikke kræver konstant opsyn fordi han mener han ejer alt og dertil både bider / slår/ sparker.

skal du ikke snart ud og passes af farfar og farmor? ih jo, du tager så på arbejde og lader den 85 % døve farfar overtage. og ikke så længe i har hende i pleje. Det sidste nye er hun går rundt og plukker pelsen af hundende. Så NEJ.

De eneste der ud over farmand og jeg henter og bringer, er chef'en ude fra station'en. Dem kender han og elsker at rende rundt derude.

Så tror ikke der er stor chance for vi når det...

Emils oldeforældre er også bare stork døve og kan lnap nok gå så de skal sgu heller ikke passe Emil. Min anden bror er flink osv men har slet ikke forstandt på børn, når han holder ham så bliver han hel stiv så nej. Og Franks forældre og anden familie bor jo i den anden ende af landet så  der er jo lige lidt langt. Og skal sgu ikke have en tøs på 14 til at passe ham, ved godt der er mange der har det men jeg turde slet ikke stole på sådan en og overlade ham til en barnepige som jeeg kun kender efter et møde.

Går også længe før han skal ud og sove igen, savner ham, men han kommer jo her i eftermiddag igen

Anmeld

28. november 2009

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Emils oldeforældre er også bare stork døve og kan lnap nok gå så de skal sgu heller ikke passe Emil. Min anden bror er flink osv men har slet ikke forstandt på børn, når han holder ham så bliver han hel stiv så nej. Og Franks forældre og anden familie bor jo i den anden ende af landet så  der er jo lige lidt langt. Og skal sgu ikke have en tøs på 14 til at passe ham, ved godt der er mange der har det men jeg turde slet ikke stole på sådan en og overlade ham til en barnepige som jeeg kun kender efter et møde.

Går også længe før han skal ud og sove igen, savner ham, men han kommer jo her i eftermiddag igen

men det var vel dejlig med lidt alene tid?

Skal heller ikke have nogen 'teen' her i huset for at passe vores.

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

men det var vel dejlig med lidt alene tid?

Skal heller ikke have nogen 'teen' her i huset for at passe vores.

Ja det er dejligt nok. Den første dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.