Ja, første gang er altid den værste og sværreste gang, at skulle give slip.
Men søde Susanne, jeg er HUNDREDE procent sikker på at du har det meeeeget værre end Emil. Og selvom det er skiii svært, så forsøg endelig alt hvad du kan på, at slappe af og glæde dig over, at Emil hygger sig ude og får en masse sjov og opmærksomhed fra andre.
Og så kan I savne hinanden og falde i armene på hinanden igen imorgen 
Selvom det lyder lidt "hårdt", så er små børn lidt indbygget efter de vise ord "ude af øje, ude af sind" ....dermed ikke sagt, at han ikke vil savne Jer. Men han vil højst sandsynligt ikke have tid til at tænke så meget over det, som dig.
Jeg er sikker på, at det nok skal komme til at gå godt, og at Emil vil komme til at hygge sig og nyde det.
Og så ville det være tåbeligt, hvis MOR ikke også fik slappet af og havde nydt det, ikke sandt
.....Du kan jo altid ringe og høre hvoprdan det går, hvis du slet ikke kan slappe af. Men husk også, at lade dem nyde Emil, og at du og Frank skal nyde hinanden, så tankerne ikke ligger andre steder hele tiden....
Jeg håber det bliver en god oplevelse, så du vil få nemmere ved det fremover andre gange 
Og du og Frank må have en dejlig aften ude UDEN barn

Anmeld