Imorgen er den dag jeg får et sammenbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Vingummien

Emil skal sove ude for første gang. Fra i morgen til lørdag Ved hans onkel og tante. Har pakket en kæmpe taske med ALT i som de hentede her til aften og så kommer hans tante og henter ham i morgen efter middag efter arbejde

Dør simpelhen, kan da ikke undvære ham, og så er det selvfølgelig blevet sådan at han er blevet ekstrem morsyg på det sidste, men håber det går godt, ellers må de jo bare ringe og sige de kommer med ham. Men han får alle sine nat bamser ogsv med og hans egen dyne.

Vil savne ham

Mig og Frank skal ud at spise, det  bliver rigtig hyggeligt. Fik også lige en ordre fra min mor i dag ok at jeg skulle huske at præve at nyde at være ude uden Emil Emil plejer jo at følge os overalt, når vi er ude og spise osv. Vi laver alt sammen. Nogle gange er mig og Emil os bare ude at spise, mega hygge altså.

Håber jeg overlever og han ikke vil savne os for meget og omvendt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Lullaby

1 gang er altid den værste Men det skal nok gå. Du har telefonen på dig. Sådan plejer jeg at sige og så gør jeg altså det, at jeg tjekker ind engang imellem med en sms. Min svigermor er irriteret over det men så får jeg det bedre. F.eks. kl 8 når Yazze har været der i et par timer

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

MorpåSjælland skriver:

1 gang er altid den værste Men det skal nok gå. Du har telefonen på dig. Sådan plejer jeg at sige og så gør jeg altså det, at jeg tjekker ind engang imellem med en sms. Min svigermor er irriteret over det men så får jeg det bedre. F.eks. kl 8 når Yazze har været der i et par timer

Kunne ligne min bror ikke at svare på den sms ik for at være ond mod mig, men sådan er han bare. Han vil gerne bestemme i min opdragelse på Emil, tror det er fordi jeg er hans lillesøster.

Og så tænker man klæder de ham nu nok på og ligger de ham nu ordentlig tid i seng og ladeer være at holde ham oppe for deres skyld

Anmeld

26. november 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Emil skal sove ude for første gang. Fra i morgen til lørdag Ved hans onkel og tante. Har pakket en kæmpe taske med ALT i som de hentede her til aften og så kommer hans tante og henter ham i morgen efter middag efter arbejde

Dør simpelhen, kan da ikke undvære ham, og så er det selvfølgelig blevet sådan at han er blevet ekstrem morsyg på det sidste, men håber det går godt, ellers må de jo bare ringe og sige de kommer med ham. Men han får alle sine nat bamser ogsv med og hans egen dyne.

Vil savne ham

Mig og Frank skal ud at spise, det  bliver rigtig hyggeligt. Fik også lige en ordre fra min mor i dag ok at jeg skulle huske at præve at nyde at være ude uden Emil Emil plejer jo at følge os overalt, når vi er ude og spise osv. Vi laver alt sammen. Nogle gange er mig og Emil os bare ude at spise, mega hygge altså.

Håber jeg overlever og han ikke vil savne os for meget og omvendt

Første gang barnet skal sove ude, er det svært for moderen især...

Du klare dig igennem, bare rolig...

Da Julie skulle sove ude første gang, var til min kæreste's fødselsdag..

Efter vi havde afleveret hende, mistede jeg fuldstændig lysten til at feste og i det hele taget have det sjovt.. Min kæreste hyggede sig gevaldigt, og tænkte ikke et sekund på Julie - Men sådan tror jeg nu nogen mænd er...

Jeg brød helt sammen da vi kom ind til byen... Jeg var der en time, så tog jeg hjem igen..

Det var slet ikke behageligt at gå i byen, når man savnede sit barn så meget...

Tror på du nok skal klare den..

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Første gang barnet skal sove ude, er det svært for moderen især...

Du klare dig igennem, bare rolig...

Da Julie skulle sove ude første gang, var til min kæreste's fødselsdag..

Efter vi havde afleveret hende, mistede jeg fuldstændig lysten til at feste og i det hele taget have det sjovt.. Min kæreste hyggede sig gevaldigt, og tænkte ikke et sekund på Julie - Men sådan tror jeg nu nogen mænd er...

Jeg brød helt sammen da vi kom ind til byen... Jeg var der en time, så tog jeg hjem igen..

Det var slet ikke behageligt at gå i byen, når man savnede sit barn så meget...

Tror på du nok skal klare den..

Vi skal heldiigvis "bare" ud at spise. Skal ikke i byen og drikke eller lign. Have lidt godt mad og så hjem og slappe af bagefter.

Men ja tror også moren tager det mere hårdt end faren gør, mange gange. Her er Frank så tit lige så god til at savne ham som jeg er. Engang min mor passede ham en eftermiddag og vi var nede i byen, blev vi enige om at der manglede noget (emil)

Anmeld

26. november 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Vi skal heldiigvis "bare" ud at spise. Skal ikke i byen og drikke eller lign. Have lidt godt mad og så hjem og slappe af bagefter.

Men ja tror også moren tager det mere hårdt end faren gør, mange gange. Her er Frank så tit lige så god til at savne ham som jeg er. Engang min mor passede ham en eftermiddag og vi var nede i byen, blev vi enige om at der manglede noget (emil)

Sådan er det også når jeg er ude og shoppe...

Anmeld

27. november 2009

Brams

Uha jeg får næsten helt ondt i maven på dine vegne, kan godt forstå hvordan du har det. Hold ud og vær ikke bange for at ringe og høre hvordan det går hvis du får det bedre af det - så pyt med hvad alle andre siger

Knus Trine

Anmeld

27. november 2009

LouiseNielsen

På en måde kan jeg godt forstå dig, og på en måde kan jeg ikke...

Selvfølgelig bliver der små tomt i morgen aften når i skal i seng og emil ikke er hjemme. Men nyd det, og tænk på at jeres forhold har behov for den alenetid....

Jeg grææd første gang mine forældre skulle have nicklas til overnattning, de hentede ham og da de kørte hylede jeg. Men da de så var væk tænkte jeg, så nu skal jeg sku gøre nogen af de ting som jeg ikke normalt ville gøre, så tog et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bad, og gjorde lidt ekstra ud af mig selv inden jeg skulle mødes i byen med veninderne.

Gør du det samme for din kærestes skyld!

Nyd at i bare skal være jer to. Og tro mig, din bror og hans kone skal nok kontakte jer hvis der er grund til det. At du sender en sms når i har været ude og spise er helt iorden. Men lad være med at ring, det vil virke som om du ik stoler på dem, og helt ærligt, hva skulle de gøre forkert??

Håber ikke du syntes jeg er for hård i min kommentar, men der er ikke noget værre end at passe et barn også have moren hængende i tlf hele tiden for at høre hvordan det går.....

Kram Louise 20+6

Anmeld

27. november 2009

UngMor83

Kender din følelse...

Selvom jeg nu har 4 børn, så er det altid den første gang der er værst sys jeg. Næste week. fra lørdag til søndag skal vores den mindste (7mdr) være væk hjemmefra en hel nat for første gang. Godt at hendes 3 andre søskende oz skal derhen hvor hun skal (mine forældre), så de kan "passe" på hende

Anmeld

27. november 2009

Mor til Frederic og Freya

ville også ligne et atomanlæg under nedsmeltningen...

Frederic er snart 15 mdr og han er ikke blevet passet ude endnu. Vores dp'er er den første og eneste.

Syntes ikke vi har nogen der 'egner' sig til at skulle passe ham. Farfar er 77 og nærmest døv, farmor er 55 og arbejder konstant med skiftende arbejdstider - og så har de så en pige i pleje, som de slet ikke kan styre. Hun har kvalt både katte, kaniner, marsvin mm.

Mormor og morfar bor i den anden ende af landet. Den ene tante og onkel har selv 2 børn (22 mdr og 6 mdr) hvor den store bider og slår. Onklen arbejder eller er altid på jagt og så står hun selv med begge børn og 11 heste. Den anden onkel og tante her selv en knægt på 1 år - som også er en bølle og skriger konstant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.