hvor langtid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Dictes mor

Zette skriver:

Hvis du har forstået det sådan at jeg mener at det foregår sådan HVER gang, så beklager jeg. Jeg fortalte MIN historie. Og ja det foregår sikkert på forskellige måder hver gang, fordi lægerne vurderer forskelligt. Men i de fleste tilfælde starter de altså med manden da det er det NEMMESTE problem at fixe.

Nej nej, det var nu ikke sådan, at jeg forstod det, det er jeg ked af hvis du tror, jeg har bare givet Trine ret i, at alles historier er forskellige, det var det eneste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Dictes mor

Zette skriver:

Man betaler IKKE hvis man bliver henvist, og vi betalte IKKE 1200. Men dem som ikke bliver henvist har penge op af lommen, det er jo staten der betaler for dig hvis du er henvist. Lægen skal jo tjene penge.

Nå okay. Nej jeg menter også, at det var sådan, men jeg var ikke sikker. Det må have været lidt sjovt at komme ned til dem, og så fandt de en lille spire i maven, det må have været en god oplevelse

Anmeld

27. november 2009

Tvilling

Mit stofskifte blev normaliseret i maj. Og jeg smed P-pillerne. Der var total fokus på ægløsnning osv frem til aug - sep intet skete. Så havde jeg MEGET travlt på jobbet slut aug hele september og start oktober fandt vi ud af jeg var gravid.

Har dyrket motion de sidste 2 år Og spist efter vægtvogterne da jeg ønskede at komme under 100 kg inden en graviditet. Det lykkedes dog ikke helt ;-) Startede på 143 og endte på 107.

Anmeld

27. november 2009

Dictes mor

Tvilling skriver:

Mit stofskifte blev normaliseret i maj. Og jeg smed P-pillerne. Der var total fokus på ægløsnning osv frem til aug - sep intet skete. Så havde jeg MEGET travlt på jobbet slut aug hele september og start oktober fandt vi ud af jeg var gravid.

Har dyrket motion de sidste 2 år Og spist efter vægtvogterne da jeg ønskede at komme under 100 kg inden en graviditet. Det lykkedes dog ikke helt ;-) Startede på 143 og endte på 107.

wow, det er flot, sikke dog et vægttab! Det er sgu godt gået.

Anmeld

28. november 2009

Kruse90

Tvilling skriver:

hvor er det flot

Anmeld

28. november 2009

Jeg stoppede med alt alkohol, og samme dag som jeg smed p-pillerne begyndte jeg på Folinsyre! JEg trænede 3-4 gange om ugen, men det havde jeg gjort længe inden, så det ændrede jeg ikke på..

I dag er det ikke noget med at 'pillerne skal ud af kroppen først' så det skal man ik tage højde for! Jeg havde mens. 2 gange efter jeg smed pillerne!

Held og lykke med det... Og lad vær med at gå og tænke for meget over det... Det er utroligt så meget rod man kan lave i det, bare med sine tanker!

Stine 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.