9 mdr. idag :) -Og besøg af fyssen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Ja men det var jo også en kort fødsels. 4½ time....

Og I synes alligevel nok ikke det var så interessant at jeg gik en tur efter jeg havde fået stikpillen. (Som forøvrigt gjorde en smule nas)

og da jeg var tilbage på fg. at det var tvillingestuen jeg fik. Da der skulle være et hav af mennesker med. da portøren kørte mig ind på opr. Kørte han ind i bordet med alle tingene. (Knive saks osv) Da narkoselægen skulle ligge spinalblokaden, ramte han forkert 5 gange, inden han fandt ud af, hvad han havde gang i

Da fostervandt blev taget, var det som om at få en ordenlig mavepumper.

Da jeg spurgte narkosespl. om de dog ikke snart var færdig, sagde hun jeg skulle holde bøtte og lytte efter. For der løftede de Malucca ud af maven med et ordenlig skrig.

Lige efter fik jeg lov at røre hende inden de gik ud med hende.

De  kom ind med hende igen hvor jeg lå med hende, mens transportkurvøsen kom ned.

Da min mor og lægerne gik op på neo, faldt mit blodtryk kristisk hurtigt, så jeg fik en sprøjte... Med noget der gjorde mig MEGET lalaglad. (adralin)

Så blev jeg kørt på opvågning. Hvor jeg følte mig meget palle-alene i verden. indtil jm kom og min Eva (hende der har fulgt malucca)

På opvågning gav de mig et skud af et eller andet. (selvom om der står jeg ikke kan tålesmertestillende) så jeg blev rigtig dårlig og kan IKKE huske så meget før om fredag. (det var onsdag jeg fødte)

Fangede du det med 2 baderinge

Yes got it.............har fundet dem frem. Hvornår skal du bruge dem?? De er lidt store..........men håber at det går alligevel. Kigger lige i mine gemmer, om jeg har en rigtig baby-badering.

Når du skriver "ud af maven"...............fik du så kejsersnit??? Jeg forstod det da, som at du fødte Malutten alm.

Knus Mette

Ps. Lige en oplysning................Ida har ikke fået influ.vaccine. Hun har fået tamiflu, som er medicin mod virus. Vi tør sørme ikke få hende vaccineret igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Jules

Tillykke med den skønne pige igår...

Øv der altid skal være noget Men hun skal nok komme med igen

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Yes got it.............har fundet dem frem. Hvornår skal du bruge dem?? De er lidt store..........men håber at det går alligevel. Kigger lige i mine gemmer, om jeg har en rigtig baby-badering.

Når du skriver "ud af maven"...............fik du så kejsersnit??? Jeg forstod det da, som at du fødte Malutten alm.

Knus Mette

Ps. Lige en oplysning................Ida har ikke fået influ.vaccine. Hun har fået tamiflu, som er medicin mod virus. Vi tør sørme ikke få hende vaccineret igen.

Bare når du får mulighed for at sende nogle på posthuset, for nu skal du ikke spille smart og drage afsted!!

Det ende i gult akut kejersnit, da hendes hjerterymte faldt så meget og ikke komme op igen.

Undskyld, det ved jeg da også udmærket godt hun IKKE har

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Tillykke med den skønne pige igår...

Øv der altid skal være noget Men hun skal nok komme med igen

Anmeld

27. november 2009

MORJESPERSEN

Hej Trine

Tilykke med din dejlige datter, nåde slet ikke at skrive på dagen... jeg tog til Fyn,min søster er blevet akut indlagt igen, pga af graviteten uden på livmoren... Det ser ikke for godt ud, men nu har de givet hende noget gift som skulle gå ind og hjælpe kroppen til at afstøde det de manglede at tage ud... Så er er lige kommet hjem i dag, lang tur at køre alene med to unger der skriger. Heldigvis sov de da vi kørte hjem, men på vejen der ned puha..

Nå men jeg vill bare lige skrive og sige

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.