malucca09 skriver:
Ja men det var jo også en kort fødsels. 4½ time....
Og I synes alligevel nok ikke det var så interessant at jeg gik en tur efter jeg havde fået stikpillen. (Som forøvrigt gjorde en smule nas)
og da jeg var tilbage på fg. at det var tvillingestuen jeg fik. Da der skulle være et hav af mennesker med. da portøren kørte mig ind på opr. Kørte han ind i bordet med alle tingene. (Knive saks osv) Da narkoselægen skulle ligge spinalblokaden, ramte han forkert 5 gange, inden han fandt ud af, hvad han havde gang i
Da fostervandt blev taget, var det som om at få en ordenlig mavepumper.
Da jeg spurgte narkosespl. om de dog ikke snart var færdig, sagde hun jeg skulle holde bøtte og lytte efter. For der løftede de Malucca ud af maven med et ordenlig skrig.
Lige efter fik jeg lov at røre hende inden de gik ud med hende.
De kom ind med hende igen hvor jeg lå med hende, mens transportkurvøsen kom ned.
Da min mor og lægerne gik op på neo, faldt mit blodtryk kristisk hurtigt, så jeg fik en sprøjte... Med noget der gjorde mig MEGET lalaglad. (adralin)
Så blev jeg kørt på opvågning. Hvor jeg følte mig meget palle-alene i verden. indtil jm kom og min Eva (hende der har fulgt malucca)
På opvågning gav de mig et skud af et eller andet. (selvom om der står jeg ikke kan tålesmertestillende) så jeg blev rigtig dårlig og kan IKKE huske så meget før om fredag. (det var onsdag jeg fødte)
Fangede du det med 2 baderinge
Yes got it.............har fundet dem frem. Hvornår skal du bruge dem?? De er lidt store..........men håber at det går alligevel. Kigger lige i mine gemmer, om jeg har en rigtig baby-badering.
Når du skriver "ud af maven"...............fik du så kejsersnit??? Jeg forstod det da, som at du fødte Malutten alm.
Ps. Lige en oplysning................Ida har ikke fået influ.vaccine. Hun har fået tamiflu, som er medicin mod virus. Vi tør sørme ikke få hende vaccineret igen.