Anna-jonas skriver:
Nu sidder jeg igen og tuder..............for jeg ved lige nøjagtig hvordan du har det, søde Trine. Og du er helt alene om, alle bekymringerne.
Men søde...............KIG på Malutten..........hvad ser du?? Er hun glad og tilfreds (når altså ikke ørene gør ondt)?? Udvikler hun sig fremadrettet?? Hvad med at få forlænget din orlov, hvor du får fuld kompensation for løn?? Det er vist det jeg bliver tilbudt, tror jeg nok...............i 6 mdr. For Malucca kan have svært ved at komme ud blandt andre børn, både infektionsmæssigt, og m.h.t over-stimuli.
Sender dig de største kram i verden............
Mette
Tak søde Mette
Lige nu vil M blive fulgt nøje af ergo og fys, og så skal vi se fra gang til gang, hvordan udviklingen er med hendes sansefiltet samt hendes "urolig" krop.
Hun er skrevet op fra 15. jan men det tror jeg ikke de når, da det nu skal være dobbelplads,
Jeg starter først 1 marts, så hun netop kan få de meget korte dage, til at starte med. Når jeg starter på job, går jeg ned i tid, (i hvert fald er jeg blevet lovet de første 3 mdr. på nedsat tid) Så må jeg se, for det kan være jeg kan få komp. for de timer jeg bliver nødt til at gå ned, pga hun ikke kan ha´lange dage i dp.
Men det er jo heller ikke godt at vide om de første 5 mdr. i dp er nok, med korte dage.
Jeg var ikke i tvivl om, du ville forstå mig, uden jeg helt præcis kan sætte ord på, hvad der sker oppe i knolden af mig.....
Nåh jeg er ved at lede efter en badering, ski ikke nemt at finde en i slut nov. 
Kæmpe krammer til dig.
ps. ja hvergang der sker det her, så bliver "smøret en smule mere harsk" ifh. Nicolaj.