9 mdr. idag :) -Og besøg af fyssen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Tillykke med de 9 mdr.... tiden går bare så stærkt når man har sådan en lille en.

Kan godt forstå du synes det er øv, men tænk på hvor godt det er at du får den hjælp fra fyssen og får de muligheder for at hjælpe Malucca... det er da fedt!
Og så synes jeg det lyder kanon godt at hun kan få dobbeltplads i dp.

Jeg tænkte på.... har du en fødselsberetning liggende herinde et sted? Tror aldrig jeg har læst den hvis du har.

Hej T : )

Jo jeg er også glad for at fyssen nu endelig kom og kan hjælpe Malucca. Det skal ikke misforståes: )

-Og jeg er også glad for at hun får dobbel plads i dp. Det talte jeg også med M´s børnelægen om. På det tidspunkt, dog mest pga. hendes lave vægt og infektioner. Da hun nemmere for det, stopper med at spise, og så går i "stå" motorisk.

Det jeg mener med, jeg synes det er øv er. Jeg vil gerne ha´et "normalt" barn. Der ikke skal kontrolleres af alt og alle. Børneamb. hjerteafd. ekstra sp. besøg, og nu så fyssen.

Nej jeg har ingen fødsels beretning, men den er meget nem at skrive,

i uge 34+4 blev jeg sat igang, da Malucca kun havde taget 100g på over 3 uger.

Kl. 10.00 fik jeg lagt 2 stikpiller of. til svangerafd.

kl. 13.00 blev jm tilkaldt da jeg havde mange veer.

kl. 13.30 kommer jeg tilbage til fg. nu med veer med 1½-2 min. afgangen.

Bliver fast spændt til tcgén.

Maluccas hjerterymte dalede ved hver vee, men kom op igen når veen var over.

kl. 16.10 bliver hjerterymten ved med at dale og kom ikke op igen. var i aktiv fødsel.

kl. 16.27 kommer Malucca-måsen til verden med et SKRIG (aks)

Det med iltmangel, som hun (MÅSKE) har haft, var da hun blev kvalt, og akutlægen fik hende igang igen. Da hun stoppede med at trækkevejret. (og nåede at blive blå og slap)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Åhhh Trine

Jeg bliver jo helt ked af at læse dit indlæg. Sikken masse bekymringer sådan at skulle slæbe rundt på alene Du skal endelig fortsætte med at dele dine bekymringer med os, for selv om vi måsle ikke kan garantere at alt er ok, så er det tit rat ikke at sidde alene med sine bekymringer, og få nogle opmundrende ord med på vejen.

Mon ikke hende fyssen nok skal få hende til at slappe af og finde ro i sig selv . Og så lige et stort tillykke med Maluccas 9 mdr. dag.

Katja

Hej Katja : )

Jeg er også rigtig glade for jer herinde 

Jo jeg tror også hende fyssen, kan hjælpe Malucca. Hun virkede i hvert fald rigtig dygtig. Og kom med nogle gode redskaber. Bla. fik Malucca sin egen hængekøje som hun skal putte i... Heldige asen

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg har huset fuld af baderinge..............sender lige en til dig. Du ved, jeg er jo en værre krejler.........så købte 10-15 stk. da de var på tilbud til en 5'er i netto. *Jesus...........kan godt selv høre det*

Knus Mette

Ej mener du det Men søde Mette jeg skal bruge 2  Men jeg vil selvf. mege gerne betale for dem + portoen.

Fandt 2 steder igår, hvor de havde i den str. (indvendig 17") men de var restordre. -Og inden jeg læste det her, ringede jeg rundt til div. butikker. De havde dem på lagret, MEN de var ikke til at kommme til, de vidste ikke hvor de var bla. bla. bla. bla. Ingen service der.

-Og jeg lade være med at tænke over, hvorfor filan du har valgt at købe 10-15 baderinge.... Så mange unger har du da heller ikke

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Tillykke med de 9 mdr.... tiden går bare så stærkt når man har sådan en lille en.

Kan godt forstå du synes det er øv, men tænk på hvor godt det er at du får den hjælp fra fyssen og får de muligheder for at hjælpe Malucca... det er da fedt!
Og så synes jeg det lyder kanon godt at hun kan få dobbeltplads i dp.

Jeg tænkte på.... har du en fødselsberetning liggende herinde et sted? Tror aldrig jeg har læst den hvis du har.

Forresten hvis det er hele forløbet med Malucca i den 1.-værelses og tiden på neo og børneafd, du "efterlyste" så sig endelig til, da jeg har den skrevet ned.

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Forresten hvis det er hele forløbet med Malucca i den 1.-værelses og tiden på neo og børneafd, du "efterlyste" så sig endelig til, da jeg har den skrevet ned.

Ja, tak...........vil gerne høre din fødselsberetning.

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Ja, tak...........vil gerne høre din fødselsberetning.

jeg har lige skrevet den korte version til Tina herover.  Men er ikke helt sikker på om det er sådan man skriver en fødselsberetning. For den er sgu ikke ret spændende Ved ikke om i mener, jeg skal skrive hele forløbet med Malucca da hun var inside.

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

jeg har lige skrevet den korte version til Tina herover.  Men er ikke helt sikker på om det er sådan man skriver en fødselsberetning. For den er sgu ikke ret spændende Ved ikke om i mener, jeg skal skrive hele forløbet med Malucca da hun var inside.

Hvor..........??? Kan ikke finde den....

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hvor..........??? Kan ikke finde den....

Den var i mit svar på hendes svar heri. Men her er den igen helt specilt til dig min egen:

kl. 16.10 bliver hjerterymten ved med at dale og kom ikke op igen. var i aktiv fødsel.

Det med iltmangel, som hun (MÅSKE) har haft, var da hun blev kvalt, og akutlægen fik hende igang igen. Da hun stoppede med at trækkevejret. (og nåede at blive blå og slap)

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Den var i mit svar på hendes svar heri. Men her er den igen helt specilt til dig min egen:

Tak, søde..............kort, men præcist

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Tak, søde..............kort, men præcist

Ja men det var jo også en kort fødsels. 4½ time....

Og I synes alligevel nok ikke det var så interessant at jeg gik en tur efter jeg havde fået stikpillen. (Som forøvrigt gjorde en smule nas)

og da jeg var tilbage på fg. at det var tvillingestuen jeg fik. Da der skulle være et hav af mennesker med. da portøren kørte mig ind på opr. Kørte han ind i bordet med alle tingene. (Knive saks osv) Da narkoselægen skulle ligge spinalblokaden, ramte han forkert 5 gange, inden han fandt ud af, hvad han havde gang i

Da fostervandt blev taget, var det som om at få en ordenlig mavepumper.

Da jeg spurgte narkosespl. om de dog ikke snart var færdig, sagde hun jeg skulle holde bøtte og lytte efter. For der løftede de Malucca ud af maven med et ordenlig skrig.

Lige efter fik jeg lov at røre hende inden de gik ud med hende.

De  kom ind med hende igen hvor jeg lå med hende, mens transportkurvøsen kom ned.

Da min mor og lægerne gik op på neo, faldt mit blodtryk kristisk hurtigt, så jeg fik en sprøjte... Med noget der gjorde mig MEGET lalaglad. (adralin)

Så blev jeg kørt på opvågning. Hvor jeg følte mig meget palle-alene i verden. indtil jm kom og min Eva (hende der har fulgt malucca)

På opvågning gav de mig et skud af et eller andet. (selvom om der står jeg ikke kan tålesmertestillende) så jeg blev rigtig dårlig og kan IKKE huske så meget før om fredag. (det var onsdag jeg fødte)

Fangede du det med 2 baderinge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.