TbCp skriver:
Tillykke med de 9 mdr.... tiden går bare så stærkt når man har sådan en lille en.
Kan godt forstå du synes det er øv, men tænk på hvor godt det er at du får den hjælp fra fyssen og får de muligheder for at hjælpe Malucca... det er da fedt!
Og så synes jeg det lyder kanon godt at hun kan få dobbeltplads i dp.
Jeg tænkte på.... har du en fødselsberetning liggende herinde et sted? Tror aldrig jeg har læst den hvis du har.
Hej T : )
Jo jeg er også glad for at fyssen nu endelig kom og kan hjælpe Malucca. Det skal ikke misforståes: )
-Og jeg er også glad for at hun får dobbel plads i dp. Det talte jeg også med M´s børnelægen om. På det tidspunkt, dog mest pga. hendes lave vægt og infektioner. Da hun nemmere for det, stopper med at spise, og så går i "stå" motorisk.
Det jeg mener med, jeg synes det er øv er. Jeg vil gerne ha´et "normalt" barn. Der ikke skal kontrolleres af alt og alle. Børneamb. hjerteafd. ekstra sp. besøg, og nu så fyssen.
Nej jeg har ingen fødsels beretning, men den er meget nem at skrive,
i uge 34+4 blev jeg sat igang, da Malucca kun havde taget 100g på over 3 uger.
Kl. 10.00 fik jeg lagt 2 stikpiller of. til svangerafd.
kl. 13.00 blev jm tilkaldt da jeg havde mange veer.
kl. 13.30 kommer jeg tilbage til fg. nu med veer med 1½-2 min. afgangen.
Bliver fast spændt til tcgén.
Maluccas hjerterymte dalede ved hver vee, men kom op igen når veen var over.
kl. 16.10 bliver hjerterymten ved med at dale og kom ikke op igen. var i aktiv fødsel.
kl. 16.27 kommer Malucca-måsen til verden med et SKRIG (aks)
Det med iltmangel, som hun (MÅSKE) har haft, var da hun blev kvalt, og akutlægen fik hende igang igen. Da hun stoppede med at trækkevejret. (og nåede at blive blå og slap)