lotchen skriver:
Hmmm.... Det jeg ikke forstår, er at hun bestemmer så meget over din økonomi.... Hvis du melder til hende, at du ikke ser dig i stand til at overholde betalingsaftalerne og ønsker hjælp og rådgivning til at få huset på tvang, skal hun så ikke hjælpe dig?
Men det er jo på den anden side klart, at hun vil trække den så langt som muligt, da banken ofte også taber penge på tvangsauktionerne - og som en anden skrev, så er det deres job at varetage bankens interesser.
Der må være et sted man kan få uafhængig økonomisk rådgivning i stil med ham skrapsakken fra Luksusfælden - en, der kan rådgive ud fra DIT synspunkt og ikke bankens. Prøv at søg det på nettet...
Det er også det jeg ikke kan forstå, at hun "bare" må styre hvad hun vil trække på min konto
Jeg har søgt med lys og lygte efter alt hvad jeg kunne bruge af informationer i denne situation, og kan læse mig frem til at en af de hyppigste årsager til tvangsauktion er skilsmisse, men hvordan man får det sat igang, kan jeg ikke finde ud af, for ifølge min bank må hun jo hæve ved mig, og så ender det da ikke på tvang, så længe hun får det hun vil have.
Uanset hvad jeg gør, så har jeg ikke de penge hun mener jeg skal af med. Jeg kan komme ned til gratis retshjælp på torsdag, og det vil jeg selvfølgelig gøre. Men det her er godt nok noget der trækker tænder ud, det er fisme godt jeg har de dejligste unger, jeg heldigvis kan tilbyde et hjem med ro nu. Så uanset hvad ville jeg gøre det en gang til, altså flytte med det samme, for mine børns skyld
Anmeld