Æv altså nu risikerer jeg at lyde som en total tudefjæs, men for pokker, hvorfor kan man ikke få fred for alt skidtet lidt
Nu havde jeg den total optursdag i går, hvor jeg blev optaget på pæd-uddannelsen, meeen så kom dagen i dag.
Min eks har lige indset at han ikke kan sidde i huset selv økonomisk, og det hjælper heller ikke nu at sætte det til salg, for ingen af os har pengene til at vente på et evt salg. Så ville jeg snakke med banken, og få hende til at afmelde alle poster på nær de gæld vi har i banken. Så det er jo ikke fordi vi ikke vil forsøge at betale noget af gælden, men huset et det for sent med. Men hun (bankassistenten) vil så trække fra mig, det min eks ikke kan betale hver måned, på trods af at jeg står for alt gæld omkring bilen, som er et afdrag på 2600 pr måned i afdrag + de andre poster omkring den. Jeg skal som det ser ud nu af med 10.500 + det som han så ikke kan betale, ud af en dagpengesats. Det er jo fuldstændig umuligt, og hun mener jeg er sluppen let om ved det, fordi han skulle stå for udgifterne omkring huset, ja tak det er sgu da nemt at sige, når han jo alligevel ikke gør det. Så hun vil ikke afmelde de poster, men i stedet lade ham blive i hans tro der ude i huset, mens jeg så skal spæde til hans eventyr
Det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan kaste håndklædet i ringen og give op, for uanset hvad vi gør, så har ingen af os så mange penge, som det kræves omkring huset. Hvordan hulan ender et hus på tvang, når hun gør sådan her?
Ud over det, så har min eks så i dag indset at jeg ikke vil mere, efter 1 måned uden at ville se det i øjene. Så har haft i røret flere gange, og utallige sms, hvor han har så ondt af sig selv.
Kæft en træls dag, og ved godt at jeg måske er lige lidt en tudefjæs lige pt, men synes fisme også at jeg får rigelig af knubs....
Anmeld