lotchen skriver:
Ej altså, hvor er det bare strengt at have økonomiske problemer
Men kan bankdamen virkelig bestemme så meget over din økonomi?? Ved godt I sikkert har lånt pengene sammen, men det må da skulle deles retfærdigt og også med hensyn til, hvem der har de største og mest presserende udgifter - og her må udgifter til børnenes dagæigdag vel ligge RIMELIG højt på prioriteringslisten?!
Synes du skal snakke med dem og din ex igen og se om I ikke sammen kan finde en anden løsning, det der holder jo ikke - og havde du ikke også lige en konfirmation rundt om hjørnet?
Bare se at få gang i processerne med tvang eller gældsssanering, så kreditorerne kan holdes fra døren - det er træls, men ved at det for nogle kan være en lettelse....
Til sidst en STOOOOOOOOR krammer med håbet om at i morgen bliver bedre end i dag!
Og så tillykke med at du er kommet ind på drømme-udd.
Knus Charlotte
Min eks kan godt forstå at jeg ikke skal betale så meget, da jeg har børnene, men da han ikke selv har en ret stor indtægt, så vil hun trække dem fra min uanset hvad han mener.
Men hvordan får man sat gang i tvangsauktionen? Jeg troede jo at man kunne smide håndklæden i ringen, og stoppe betalingerne, for vi har simpelthen ikke de penge som, der mangler til udgifter. Så ville de sende rykkere og trække en i fogedretten, men hun nægter at stoppe med betalingerne.
Som min økonomi ser ud nu, 10.500 til mine faste udgifter + det hun mener jeg skal betale ekstra til huset kan sælges, og det er ud af dagpengesatsen, det kan på ingen måde hænge sammen. Dertil skulle jeg kunne lægge til side konfirmationen
Anmeld