hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

oo

åh hvor er I bare søde at fortælle den slags historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Ansemusen

Min veninde, der nu er i 20. uge blødte også meget de første tre måneder!

Kæres Trine, jeg håber stadig af hele mit hjerte at den alligevel er der denne gang! Det skinner bare SÅ meget igennem hvor brændende du ønsker det! Der er ikke nogen jeg ønsker det mere for end dig

Anmeld

26. november 2009

Bondepigen

Jeg tror på det!!!

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

Jeg havde lyserødt tis både da jeg ventede Jonas og Anna....................troede slet ikke at jeg var gravid de to gange................men jo.

Anmeld

26. november 2009

benthe :-)

kære søde ven
jeg osse for jer
benthe

Anmeld

27. november 2009

oo

aj I er så søde allesammen...jeg har helt dårlig samvittighed over at skulle fortælle, at jeg begyndte at bløde ret meget mere i nat. knaldrødt frisk blod.

jeg er pissetræt af det, simpelthen. det var slet ikke sjovt at skulle sige det til Søren imorges. øv. pis. fuck!

Anmeld

27. november 2009

Dictes mor

øv pis fuck, er da vist også det eneste, der kan beskrive det!

Anmeld

27. november 2009

oo

Majastina skriver:

øv pis fuck, er da vist også det eneste, der kan beskrive det!

ja nu har jeg tænkt mig at se alle 14 afsnit af Britains next top model i een køre på youtube og glemme alt om at denne dag overhovedet eksistere.

Anmeld

27. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ja nu har jeg tænkt mig at se alle 14 afsnit af Britains next top model i een køre på youtube og glemme alt om at denne dag overhovedet eksistere.

Jeg sidder og ser americas next top model lige nu... Gider ikke i gang, men jeg vil nu nok sige, at du har en ret god grund til at tage dig en dag bag skærmen.

Anmeld

27. november 2009

Ida.

Tjuhl skriver:

aj I er så søde allesammen...jeg har helt dårlig samvittighed over at skulle fortælle, at jeg begyndte at bløde ret meget mere i nat. knaldrødt frisk blod.

jeg er pissetræt af det, simpelthen. det var slet ikke sjovt at skulle sige det til Søren imorges. øv. pis. fuck!

Du skal da ikke have dårlig samvittighed!! Men ØV også Trine...det er da virkelig heller ikke til andet end at smække sig foran noget hjernedødt TV

Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.