hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. november 2009

oo

jeg tror ikke den er der tøser...men hvad ved jeg?! jeg har overhovedet ikke styr på min krops signaler, så I skal ikke tage mig på ordet!!

men jeg er fuldkommen tudbrøleagtig, så hormonerne raser i hvert fald stadig - om det er levninger fra ÆL sprøjten eller fordi det bare generelt er så følelsesmæssigt hårdt op til testdag skal jeg ikke kunne sige - men jeg har siddet med store tårer i øjnene flere gange på vej til og fra uni idag....fordi jeg hørte julesange på min Ipod (der sad kommunisten og hylede hver gang der blev sunget om jesusbarnets fødsel...christ! ). og ja, så skulle jeg fortælle Søren om Karinas Martins drillesætning: "se den lille bjørn savner sin mor" og det kunne jeg ikke uden at synke 50 gange. heldigvis sad vi i hvert sit rum da jeg fortalte det, så han kunne ikke se jeg blev helt grødet

nåh men I skal naturligvis nok være de første der får svar når vi ved noget med sikkerhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

anna-jonas

Åhhhh......Søde Trine. Kan slet ikke begynde at forestille hvordan du har det..................

Sender dig mine største knus og tanker.....

Anmeld

25. november 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Åhhhh......Søde Trine. Kan slet ikke begynde at forestille hvordan du har det..................

Sender dig mine største knus og tanker.....

søde søde Mette...jeg får tårer i øjnene hver gang jeg får en besked fra een af jer 

det er altid så mærkeligt, for søren proklamere hver eneste gang, at han ikke tænker på om det er lykkedes eller ej (ja, let at sige når det ikke foregår i hans krop og han ikke kan mærke en pind forskel på før og efter), men når vi så når til ugen op til testning, så er han sådan helt "jamen hvordan har du det?", "kvalmen kan jo også være rigtig graviditetskvalme", "gør dine brystvorter stadig ondt?", han kommer endda ud og ser hvor meget og hvilken farve jeg har blødt, når det sker - det gode er, at man må få alt det cola og chokolade man orker, fordi han så gerne vil være den gode mand/kommende far

Anmeld

25. november 2009

Barbamama

åh hvor jeg håber og håber og HÅBER for jer altså.... Kan desværre ikke gøre så meget andet, men jeg krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

25. november 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

søde søde Mette...jeg får tårer i øjnene hver gang jeg får en besked fra een af jer 

det er altid så mærkeligt, for søren proklamere hver eneste gang, at han ikke tænker på om det er lykkedes eller ej (ja, let at sige når det ikke foregår i hans krop og han ikke kan mærke en pind forskel på før og efter), men når vi så når til ugen op til testning, så er han sådan helt "jamen hvordan har du det?", "kvalmen kan jo også være rigtig graviditetskvalme", "gør dine brystvorter stadig ondt?", han kommer endda ud og ser hvor meget og hvilken farve jeg har blødt, når det sker - det gode er, at man må få alt det cola og chokolade man orker, fordi han så gerne vil være den gode mand/kommende far

Søren er en god mand, Trine............og i bliver nogle forbandet gode forældre.

You...........

Anmeld

25. november 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Søren er en god mand, Trine............og i bliver nogle forbandet gode forældre.

You...........

åh Mette

Anmeld

25. november 2009

benthe :-)

søde jeg for jer
til dig søde

Anmeld

25. november 2009

benthe :-)

søde jeg for jer
til dig søde

Anmeld

26. november 2009

JustAnotherName

Hvor er du dog sød og dejlig ....lille følsomme skvat   
Hormonerne raser og pisker rundt i dig. Det ville sgu være underlig, hvis du ikke blev sådan helt    af det!

Jeg ønsker, tror og håber af ALT, at det er nu det lykkes! 
Og jeg er spændt, som var det en afgørende eksamenskarakter man ventede på at få at vide, når du skal teste.

Jeg håber virkelig ikke at resultatet vil gøre dig skuffet og ked...
Den SKAL kr*ft-stejle være dér denne hér gang!!! Det SKAL den bare!!!

Ååååhhhh hvor jeg virkelig ønsker og håber det for Jer....
Og ja, Søren er da virkelig en god forsøger som kæreste og kommende Pa-Pa

KNUUUUUS TIL DIG SØDE 

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Åhhh Trine!
Jeg håber så meget at det snart må lykkes for jer!

Ham Søren er bare en super mand (Supermand) for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.