hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Karo

Man skal ikke altid stole på de siganler kroppen sender. Med Marcus vidste jeg jeg var gravid 2 uger før jeg havde en positiv test. Kunne simpelthenmærke der var noget anderledes og jeg var ikke i tvivl. Det var jeg heller ikke denne gang, Jeg var overbevist om at jeg IKKE var gravid, for der var indet anderledes. Da min mens så udeblev tog jeg en test og blev noget overrasket da den var positiv.

Jeg håber der er det samme for dig og jeg fortsætter med at krydse fingere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Dictes mor

Du ved hvor meget jeg håber for dig og krydser fingrene for dig. JEg ser fremt til at høre fra dig senere idag, det er meget spændende.
Jeg kan huske, at jeg på den dag, hvor jeg skulle have taget blodprøven tænkte, at nu er den der, selvom jeg jo ikke vidste det, og jeg hadede fornemmelsen, for jeg vidste, at jeg bare ville blive tyve gange mere skuffet så, hvis ikke den var der alligevel.
Jeg håber. at den er der for dig, og at du senere idag står med en flot test med to striber!

Anmeld

26. november 2009

oo

I er så skønne allesammen!

jeg har forresten ikke testdag idag..uha nej nej, og jeg har heller ikke nogen tests herhjemme til at friste mig til en tissetår, så svaret må vi allesammen vente lidt endnu på

Anmeld

26. november 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

I er så skønne allesammen!

jeg har forresten ikke testdag idag..uha nej nej, og jeg har heller ikke nogen tests herhjemme til at friste mig til en tissetår, så svaret må vi allesammen vente lidt endnu på

og vi venter alle spændt!!!!

Anmeld

26. november 2009

oo

aj, nu bløder jeg igen...eller har lyserødt tis. så den er der ikke, det er jeg overbevist om. jeg skal jo teste uanset hvad, sådan er reglerne fra klinikkens side, så jeg tester mandag/tirsdag. men med blødningen så tror jeg ikke den er der...det er ligesom set før

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

aj, nu bløder jeg igen...eller har lyserødt tis. så den er der ikke, det er jeg overbevist om. jeg skal jo teste uanset hvad, sådan er reglerne fra klinikkens side, så jeg tester mandag/tirsdag. men med blødningen så tror jeg ikke den er der...det er ligesom set før

Jeg havde også lyserød tis inden jeg testede.... -Og se lige hvad der kom ud af det   

Anmeld

26. november 2009

oo

malucca09 skriver:

Jeg havde også lyserød tis inden jeg testede.... -Og se lige hvad der kom ud af det   

jamen hvis jeg kan få en lille frøken glæde ud af mit lyserøde tis, så er det sgu helt i orden med mig

Anmeld

26. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen hvis jeg kan få en lille frøken glæde ud af mit lyserøde tis, så er det sgu helt i orden med mig

er jo krøllet helt sammen.

Anmeld

26. november 2009

JustAnotherName

En jeg kender STYRT-blødte mens hun var gravid ...det kunne ikke være andet end en abort..... Men næ nej, inde i maven lå en lille sprællevende baby. Det skete faktisk igen senere, hvor hun igen blev bange og skulle skannes. Men hun fik en sund og rask lille dreng.

Så man KAN altså godt bløde selvom man er gravid, også uden at det betyder at det så nødvendigvis vil ende galt.
Men det er selvfølgeligt at foretrække, at der INGEN blod er i forbindelse med graviditet, det er klart!

Jeg håber dit lyserøde tis er uden betydning......  

Anmeld

26. november 2009

Ida.

Min forhenværende læges hustru styrtblødte sig gennem to graviditeter og jeg selv havde en lille blødning omkring uge 10, da jeg ventede Annika...så lyserødt tis behøver ikke betyde ingen baby

Jeg  og venter spændt sammen med dig!! Og hvor er Søren da bare en fantastisk mand - du er en heldig kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.