Hvornår er det vores tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Kruse90

Tjuhl skriver:

der er ingen grund til at vente, for der er stor chance for, at der er ventetid med at komme til hos klinikken i sidste ende, så hellere komme igang nu. det tager jo også lidt tid at få lavet alle undersøgelser osv. inden I rigtig kan starte behandling. jeg syntes da I skulle ringe til jeres læge og få en tid til en samtale, for ja...tiden går jo! og måske er der et problem, som gør, at I ikke kan undfange selv og skal have hjælp, og så har I forsøgt forgæves. eller også er I ligesom os: uforklarligt barnløse, sunde og raske mennesker der burde have 30 unger rendene om benene, men hvor det bare ikke vil lykkes jeg var selv sååååå skræmt over at skulle videre i systemet for et år siden, det var min mand der syntes vi skulle tage til lægen, men nu hvor vi er i gang, så er jeg rigtig glad for, at få hjælp og vejledning af mennesker der ved en hel masse om det

ja det har du nok ret i .
men man vil jo helst give det en chance
hvis du forstår.
skal vi have en tid sammen ?
eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

oo

Kruse1 skriver:

ja det har du nok ret i .
men man vil jo helst give det en chance
hvis du forstår.
skal vi have en tid sammen ?
eller?

jo jeg forstår det godt, jeg havde det selv på samme måde, men samtidig tænkte jeg "tænk hvis vi bare skal have lidt hjælp og så sidder vi med vores egen baby på skødet om et år?" og det afgjorde det for mig

ja bestil en tid sammen, det gjorde vi i hvert fald, så vi begge kunne få info om hvad der skulle ske og hvad prøverne undersøger osv. held og lykke!!

Anmeld

26. november 2009

Kruse90

ThulinJust skriver:

Kruse1

Min kæreste & jeg gik til lægen for a snakke med ham om det, han sagde a vi skulle igennem nogen prøver inden han kunne sende os hen til klininken for a få hjælp til a blive gravid, så min kæreste skulle af med en sædprøve, & den viste a det ikk var ham der var noget galt med, så vi blev sent på klininken for a få af vide hvad det så kunne være, hende lægen vi var inde ved, hun spurgte om jeg havde svært ved a tabe mig, det kunne jeg kun sige ja til & så spurgte hun om hvor tit min mens kom, det kom kun en gang imellem, sidst jeg havde den det var i starten af April 09, så sagde hun a hun troede ud fra det hun hørte & så, så havde jeg pco, hun skannede mig oppe i for a se hvord det så ud, det noget med alle dine æg ligger et sted osv, hørte ikk så meget efter, for det næste hun sagde det var bare a jeg ikk kunne få børn selv.

Men så gik der 2 mdr så begynde jeg a få ondt i mine bryster osv, så gik vi til læge & så var den hjemme, & havde kun tabt mig 3 kilo .

Så det var ikk det der gjorde a jeg blev gravid, det var a tankerne var et andet sted (:  

Okay.
men syntes du ikke det var et svært skridt at skulle bede om hvjælp?
det syntes jeg, men nok fordi jeg allerhelst vil selv
hehe

Hvor skulle din kæreste aflevere en sædprøve henne?
For der må vel ikke gå for langtid inden den bliver undersøgt?

Anmeld

26. november 2009

Rikkemor89

Kruse1

Nej jeg synes ikk det var svært at be om hjælp, men det var oss fordi når det ikk lykkes i det år vi prøvede, så måtte vi heller se hvem det var galt med eller hvordan man nu skal sige det (:

Dengang det hele startede med at vi skulle undersøges osv, der boede vi oppe i Hjørring, så han skulle aflever det oppe på sygehuset i Hjørring, så flyttede vi til Lem & blev overflyttet til Skive, det var der jeg blev undersøgt.

Tror alle mennesker gerne selv vil, vi ville oss, men det hjalp a jeg fik tankerne væk fra alt det baby halløj (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.