De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nu jeg selv ung mor, og da jeg så inge idag tænkt jeg seriøst tag diig sammen kvindemennske! sådan behanler man bare ikk et lille mennske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

pussekat

Tjuhl skriver:

ja Christina og hendes mand skulle nok lige have overvejet det hele en gang til, men det er jo for sent nu. Jeg håber bare, at hun en dag får modet til at slå i bordet - som hun jo gør derhjemme, når hun siger, at hun ikke vil finde sig af hans opførsel - overfor ham, så han fatter at han ikke bare kan lave det han har lyst til.

Inge får jeg det virkelig dårligt over at se. hun virker så ligeglad og som om hun overhovedet ikke forstår alvoren i sin opførsel overfor sin datter. jeg har siddet de sidste par afsnit med hende og tænkt "jamen så fjern dog det barn!", og jeg syntes det bliver uhyggeligt når hendes stedmor endda siger, at hun slet ikke kan tage sig af datteren. hvor er kommunen henne i hendes sag?!

hejsa

ja så i det om han tog hjemme fra i en månde og hun fik kun 400 kr til et hele månde tak med 2 små børn også skal live for 400 kr hun bruge sig føsdaggave på 500 kr til at købe ting til børn her han jord i hoved eller hvad

og inge hun skulle ikke have lov til at have det barn det er jo stedmor som pas de tro hun skulle have 10 kold tå i r.. så hun kun se at det ikke er for sjov hun skulle leje mor det er jo ikke en dukke du her

Anmeld

24. november 2009

Vial

Uden at jeg skal forsvare Inge for meget.

Det er jo en dybt unaturlig opførsel hun har - uanset alder.

Pigebarnet er jo så hårdt ramt af en depression. Hele hendes mimik udtråler bare nedtur.

Håber, hun snarest ryger på Fontex og får gang i noget samtaleterapi. Hvis hun ikke allerede får det.

Anmeld

24. november 2009

pussekat

KaMa skriver:

Pigebarnet er jo så hårdt ramt af en depression. Hele hendes mimik udtråler bare nedtur.

Håber, hun snarest ryger på Fontex og får gang i noget samtaleterapi. Hvis hun ikke allerede får det.

hejsa

ja jeg håbet også hun her få hjælp eller hun få det for det her hun bruge for tro også stedmor ikke skulle hjælp eller skulle hun på et hjemme så hun fik hjælp til at det kun være inge som skulle tage sig af sig pige  for det lykke for inge at bliv mor selv

Anmeld

24. november 2009

qp

Jeg forstår ikke, at i kan sidde og skrive at i mener Inges datter skal fjernes ud fra det vi ser på tv????  Ja hun er ung og pisse hamrende umoden, hun påtager sig ikke rollen som mor overfor sit barn, det bunder jo tydeligvis i, at hun har en stedmor der gør tingene for hende (samtidig med, at stille krav). Det hjælper da ikke, at stille krav til en så umoden pige hvis man i samme sætning går ind og tager over - det virker tvetydigt og det forstår hun ikke. Hun siger eks hun føler sig dum når hun pludrer med barnet (hvis nogen ser/ hører det) og, at hun ville synes det var pinligt hvis barnet begyndte, at græde i bussen og hun ikke kunne stoppe gråden.... Jamen sådan ER teenagere, det er der ingenting nyt i. Hun er nok ikke den eneste der sidder inde med de følelser mht bussen og at pludre - jeg tror mange andre modne piger ville have det på samme måde.

Jeg tror det bliver rigtig godt for Inge, at komme på et observationshjem for unge mødre - der er der ingen stedmor som bare gør tingene for hende samtidig med, at stille krav... der er ansvaret overladt til hende selv og jeg håber hun kommer godt igennem det så det ikke bliver nødvendigt, at fjerne barnet.

Anmeld

24. november 2009

Sees

KaMa skriver:

Som jeg har skrevet tidligere vil jeg slet ikke sidde og rakke hverken den ene eller den anden ned, for tænk hvis der var nogle der skrev sådan om mig .. Nøj, det ville jeg ikke have det godt med.

Men jeg vil give dig ret - Min tanke er også at hun har en fødselsdeprassion, og jeg håber hun får hjælp, til at få styr på det, så hun kan få et lykkeligt liv med sin datter.

Anmeld

25. november 2009

Ox.

qp skriver:

Jeg forstår ikke, at i kan sidde og skrive at i mener Inges datter skal fjernes ud fra det vi ser på tv????  Ja hun er ung og pisse hamrende umoden, hun påtager sig ikke rollen som mor overfor sit barn, det bunder jo tydeligvis i, at hun har en stedmor der gør tingene for hende (samtidig med, at stille krav). Det hjælper da ikke, at stille krav til en så umoden pige hvis man i samme sætning går ind og tager over - det virker tvetydigt og det forstår hun ikke. Hun siger eks hun føler sig dum når hun pludrer med barnet (hvis nogen ser/ hører det) og, at hun ville synes det var pinligt hvis barnet begyndte, at græde i bussen og hun ikke kunne stoppe gråden.... Jamen sådan ER teenagere, det er der ingenting nyt i. Hun er nok ikke den eneste der sidder inde med de følelser mht bussen og at pludre - jeg tror mange andre modne piger ville have det på samme måde.

Jeg tror det bliver rigtig godt for Inge, at komme på et observationshjem for unge mødre - der er der ingen stedmor som bare gør tingene for hende samtidig med, at stille krav... der er ansvaret overladt til hende selv og jeg håber hun kommer godt igennem det så det ikke bliver nødvendigt, at fjerne barnet.

Tror også det ville være godt for hende at komme på et hjem, hvor der er folk til at hjælpe hende, som normalt arbejder med det, i stedet for hendes stedmoder ... Så det vil jeg da give dig 100% ret i ...

Anmeld

25. november 2009

Kruse90

DatterMalou skriver:

Jeg synes ærlig talt at hende der Inge skulle have taget sin datter fra sig. I hvert fald som man ser det på tv. Hun tager sig ikke rigtig af sin datter, der imod tager hun sig af sin LILLESØSTER! Det er den forkerte vej rundt! Blev faktisk gal da jeg så det i dag, og fik det dårligt på den lille piges vejne!

Giver dig fuldstændig ret.
Var så gal da jeg så det igår. Stakkels lille pige
som ligger der i hendes arme og bevææger ansigtet, mund og tunge og det hele for at snakke med hende.
MEN NEJ ingen reaktion fra mor.
Lille stakkel

Anmeld

25. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Kruse1 skriver:

Giver dig fuldstændig ret.
Var så gal da jeg så det igår. Stakkels lille pige
som ligger der i hendes arme og bevææger ansigtet, mund og tunge og det hele for at snakke med hende.
MEN NEJ ingen reaktion fra mor.
Lille stakkel

Ja og så da de var i byen sammen, varmede hun ikke en flaske til hende, så barnet fik INTET og spise på den tur!!! Den havde Inge åbenbart ikke tænkt på!

Anmeld

25. november 2009

Kb

qp skriver:

Hvis vi ikke skal dømme hende ud fra det vi ser i tv, hvad skal vi så dømme hende ud fra? Det er vel en af koncekvenserne ved at være med i sådan et program - man jo frivilligt melder sig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.