Jeg forstår ikke, at i kan sidde og skrive at i mener Inges datter skal fjernes ud fra det vi ser på tv????
Ja hun er ung og pisse hamrende umoden, hun påtager sig ikke rollen som mor overfor sit barn, det bunder jo tydeligvis i, at hun har en stedmor der gør tingene for hende (samtidig med, at stille krav). Det hjælper da ikke, at stille krav til en så umoden pige hvis man i samme sætning går ind og tager over - det virker tvetydigt og det forstår hun ikke. Hun siger eks hun føler sig dum når hun pludrer med barnet (hvis nogen ser/ hører det) og, at hun ville synes det var pinligt hvis barnet begyndte, at græde i bussen og hun ikke kunne stoppe gråden.... Jamen sådan ER teenagere, det er der ingenting nyt i. Hun er nok ikke den eneste der sidder inde med de følelser mht bussen og at pludre - jeg tror mange andre modne piger ville have det på samme måde.
Jeg tror det bliver rigtig godt for Inge, at komme på et observationshjem for unge mødre - der er der ingen stedmor som bare gør tingene for hende samtidig med, at stille krav... der er ansvaret overladt til hende selv og jeg håber hun kommer godt igennem det så det ikke bliver nødvendigt, at fjerne barnet.
Anmeld