De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Anonym trådstarter

DatterMalou skriver:

Jeg synes ærlig talt at hende der Inge skulle have taget sin datter fra sig. I hvert fald som man ser det på tv. Hun tager sig ikke rigtig af sin datter, der imod tager hun sig af sin LILLESØSTER! Det er den forkerte vej rundt! Blev faktisk gal da jeg så det i dag, og fik det dårligt på den lille piges vejne!

ja netop - sad også og tænkte at den lillesøster slet ikke burde have været med ude på den tur, hvis hun skal bruge så meget tid på hende istedet for hendes lille baby. Synes tit kommunerne er meget inde i de der unge mødres sager - men bestemt ikke i denne her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Lillefe

DatterMalou skriver:

Jeg synes ærlig talt at hende der Inge skulle have taget sin datter fra sig. I hvert fald som man ser det på tv. Hun tager sig ikke rigtig af sin datter, der imod tager hun sig af sin LILLESØSTER! Det er den forkerte vej rundt! Blev faktisk gal da jeg så det i dag, og fik det dårligt på den lille piges vejne!

enig...

Anmeld

24. november 2009

Lillefe

ka-ri-na skriver:

jeg er sikker på at kommunen holder øje med Inge....

man skal dog huske at der er børn der er udsat for langt grovere svigt.... det der sker er jo at stedmoderen går ind og dækker barnets behov.... det er ikke optimalt, men jeg tror det er det der "redder" Inge....

det er dog at gøre barnet en bjørnetjeneste

ja jeg har også "hørt" meget værre desværre...

Anmeld

24. november 2009

Sees

Jeg vil slet ikke begynde og snakke om kommunen og alt muligt, for vi ser sgu så lille en procentdel af deres hverdag, så hvem siger at kommunen ikke allerede er indeover ?! Der skal jo meget til at fjerne et barn .. Altså de fleste kommuner prøver at få tingene til at fungere mellem mor og barn, inden de gør noget som helst !

Altså, jeg tænker Michael (eller hvad han nu hedder, ham tvillingefaderen) han kan jo godt pludselig, være blevet skræmt over rollen som far, og hvor meget det kræver - Så derfor er det jo ikke sikkert at Christina har været klar over noget som helst.

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

Nej man skal selvfølgelig passe på med ikke at dømme for meget - vi ser jo som en anden skev ikke alt.

Anmeld

24. november 2009

Momster89

MetteLetten skriver:

Jeg vil slet ikke begynde og snakke om kommunen og alt muligt, for vi ser sgu så lille en procentdel af deres hverdag, så hvem siger at kommunen ikke allerede er indeover ?! Der skal jo meget til at fjerne et barn .. Altså de fleste kommuner prøver at få tingene til at fungere mellem mor og barn, inden de gør noget som helst !

Altså, jeg tænker Michael (eller hvad han nu hedder, ham tvillingefaderen) han kan jo godt pludselig, være blevet skræmt over rollen som far, og hvor meget det kræver - Så derfor er det jo ikke sikkert at Christina har været klar over noget som helst.

Helt enig.

Men man kun nu heller ikke lade være at tænke på om de ikke opfører sig fra bedste side når der er kamera på?

Anmeld

24. november 2009

Sees

Helt enig.

Men man kun nu heller ikke lade være at tænke på om de ikke opfører sig fra bedste side når der er kamera på?

Den tanke har jeg også tænkt, men den er blevet inde i hovedet (indtil nu) for jeg har sgu selv mine fejl, så det skal ikke være mig der sidder og snakker side op og side ned om hvem der er en dårlig mor, og hvem der skal have fjernet sit barn .. Tænk hvis der var nogle der snakkede sådan om mig. ØV!

Anmeld

24. november 2009

Momster89

MetteLetten skriver:

Den tanke har jeg også tænkt, men den er blevet inde i hovedet (indtil nu) for jeg har sgu selv mine fejl, så det skal ikke være mig der sidder og snakker side op og side ned om hvem der er en dårlig mor, og hvem der skal have fjernet sit barn .. Tænk hvis der var nogle der snakkede sådan om mig. ØV!

Helt klart. Det er der eksperter til for at vurdere

Anmeld

24. november 2009

Vial

Pyyyhhh

Har lige set programmet (optaget).

Synes at denne her omgang var hård. Tit er der heldigvis nogle gode og ansvarsfulde mødre med.

Vi skal huske at tænke på, at produceren af programmet hurtig og let kan skifte vinkler, så vi får nogle forkerte opfattelser af de medvirkende. Lige som i Singleliv, hvor Sidney Lee bare er dagens klovn.. Er han måske også i virkeligheden..he he.

Anyway. Den med Inge trækker tænder ud. Hun har uden tvivl fået en depression efter fødsel. Svært ved at knytte sig og angst for at gå ud i verden. Plus hun er godt og grundig teenageramt - der hvor alt bare er såååå flovt - så som at køre i bus med en baby der græder!!!! Christ.

Tvillingemoren har købt katten i sækken. Heldigvis ser hun det ikke lige så klart som seerne.

Hende fra Øen er jo bare rigtig ung. 1 uge efter fødslen går det op i kæresterier og sms'er. Sikke en energi..

Anmeld

24. november 2009

Ox.

Tjuhl skriver:

ja Christina og hendes mand skulle nok lige have overvejet det hele en gang til, men det er jo for sent nu. Jeg håber bare, at hun en dag får modet til at slå i bordet - som hun jo gør derhjemme, når hun siger, at hun ikke vil finde sig af hans opførsel - overfor ham, så han fatter at han ikke bare kan lave det han har lyst til.

Inge får jeg det virkelig dårligt over at se. hun virker så ligeglad og som om hun overhovedet ikke forstår alvoren i sin opførsel overfor sin datter. jeg har siddet de sidste par afsnit med hende og tænkt "jamen så fjern dog det barn!", og jeg syntes det bliver uhyggeligt når hendes stedmor endda siger, at hun slet ikke kan tage sig af datteren. hvor er kommunen henne i hendes sag?!

Er helt enig mht Inge, øj hvor jeg da sad med tårer i øjnene idag, så ligeglad kan man bare ikke være altså, uanset hvor ung man er ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.