De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.363 visninger
53 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Anonym trådstarter

Har lige set De unge mødre på kanal4

Puha - kan nogen gange godt blive lidt ked af det når jeg ser det program. Nogen af dem skulle nok have ventet lidt, men der selvføgelig også nogen af dem man har set, der har klaret det rigtig godt. Kan også blive ked af det på deres vegne, når jeg ser hvordan de nogen gange bliver behandlet dårligt af deres kærester - det synes jeg i hvert fald der var en der gjorde idag. hende havde jeg ondt af - hun er jo bare så forelsket i ham, men lige der syntes jeg sgu hun fortjente bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Ni-ko-li-ne

nåååååååårh dem med tvillingerne..... jeg tænker på, om hun ikke godt vidste at han er ustabil før hun blev gravid?

det er i alt fald noget skidt

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

Ja nemlig - må da være alt for hårdt at være alene med tvillinger.

Anmeld

24. november 2009

maria_wlt

ka-ri-na skriver:

nåååååååårh dem med tvillingerne..... jeg tænker på, om hun ikke godt vidste at han er ustabil før hun blev gravid?

det er i alt fald noget skidt

Ja hun burde godt nok vide hvad hun gik ind til.. De har jo nok kendt hinanden noget tid og hun vidste nok alt om hvordan han arbejdet..

Men man kan sku heller ikke bare sige "jeg bliver lige væk i 1 måned af gangen" og så er det bare det... MÆRKELIGT

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

Kærlighed kan gøre blind

Anmeld

24. november 2009

oo

ja Christina og hendes mand skulle nok lige have overvejet det hele en gang til, men det er jo for sent nu. Jeg håber bare, at hun en dag får modet til at slå i bordet - som hun jo gør derhjemme, når hun siger, at hun ikke vil finde sig af hans opførsel - overfor ham, så han fatter at han ikke bare kan lave det han har lyst til.

Inge får jeg det virkelig dårligt over at se. hun virker så ligeglad og som om hun overhovedet ikke forstår alvoren i sin opførsel overfor sin datter. jeg har siddet de sidste par afsnit med hende og tænkt "jamen så fjern dog det barn!", og jeg syntes det bliver uhyggeligt når hendes stedmor endda siger, at hun slet ikke kan tage sig af datteren. hvor er kommunen henne i hendes sag?!

Anmeld

24. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg synes ærlig talt at hende der Inge skulle have taget sin datter fra sig. I hvert fald som man ser det på tv. Hun tager sig ikke rigtig af sin datter, der imod tager hun sig af sin LILLESØSTER! Det er den forkerte vej rundt! Blev faktisk gal da jeg så det i dag, og fik det dårligt på den lille piges vejne!

Anmeld

24. november 2009

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Ja hun burde godt nok vide hvad hun gik ind til.. De har jo nok kendt hinanden noget tid og hun vidste nok alt om hvordan han arbejdet..

Men man kan sku heller ikke bare sige "jeg bliver lige væk i 1 måned af gangen" og så er det bare det... MÆRKELIGT

nej synes jeg heller ikk man kan

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Hannah og vennen - Total godt og sødt!

Anmeld

24. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja Christina og hendes mand skulle nok lige have overvejet det hele en gang til, men det er jo for sent nu. Jeg håber bare, at hun en dag får modet til at slå i bordet - som hun jo gør derhjemme, når hun siger, at hun ikke vil finde sig af hans opførsel - overfor ham, så han fatter at han ikke bare kan lave det han har lyst til.

Inge får jeg det virkelig dårligt over at se. hun virker så ligeglad og som om hun overhovedet ikke forstår alvoren i sin opførsel overfor sin datter. jeg har siddet de sidste par afsnit med hende og tænkt "jamen så fjern dog det barn!", og jeg syntes det bliver uhyggeligt når hendes stedmor endda siger, at hun slet ikke kan tage sig af datteren. hvor er kommunen henne i hendes sag?!

jeg er sikker på at kommunen holder øje med Inge....

man skal dog huske at der er børn der er udsat for langt grovere svigt.... det der sker er jo at stedmoderen går ind og dækker barnets behov.... det er ikke optimalt, men jeg tror det er det der "redder" Inge....

det er dog at gøre barnet en bjørnetjeneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.