den er med blandede følelser vil jeg sige.. kunne måske finde på det hvis han var nægtet at se sine børn (hvis moren var idiot og ikk ham), eller der var tvivl om faderskabet..
Min far har selv en søn som han har set een gang, fordi jeg ville have en dna test, og han ønsker så absolut INTET kontakt med hans søn... og hold da helt kæft hvor har jeg ofte råbt af ham og fortalt ham hvor unfair han er specielt efter jeg selv er blevet gravid. Men der er intét at gøre
jeg elsker jo min far ubetinget og kan kun tænke på hvor dejlig en far han er for mig
men den er virkelig svær... min mor var da også meget i tvivl da de ventede mig for min bror er kun 1½ år ældre end jeg.. men min far var heldigvis over lykkelig.. måske fordi han elskede min mor meget højt, og hende den anden var one night... don't know...
Men der er det så jeg tænker at det ikke handler om moderen, men om barnet, min far åbnede også for muligheden for at jeg kunne have en storesøster (der var jo lidt anerledes med testene dengang) og jeg ville med glæde have budt en søster til velkommen, men da min far aldrig hørte tilbage fra testen formodet han at det ikke var ham, jeg syntes ikke det bør handle om hvorvidt han elsker moderen eller ej (der er jo mange der bliver skilt og overhovedet ikke nærer varme følelser for hinanden) men det ansvar man har som voksen menneske når man dyrker udbeskyttet sex og kvinden bliver gravid, jeg ville aldrig kunne se det barn i øjnene og faktisk så ville jeg også fravælge en mand der kunne gøre det mod sit eget barn.
Men selvfølgelig har tiderne også ændret sig og det er jo ikke unormalt i dag (ift dengang) at have sammenbragte børn eller flere forældre, men har du ikke selv overvejet at tage kontakt, det tror jeg nemlig jeg ville.. det skal du selvfølgelig ikke svare på hvis du ikke har lyst - var bare nysgerrig..
Knuz
Anmeld