Min kusine er sammen med en dejlig fyr som har et barn i forvejen. Han var kun 18 år da han blev far, efter et engangsknald med en pige der boede i den anden ende af landet.
Moderen er ikke interesseret i at han ser hans barn, og har bedt ham holde sig væk. Det var han okay med som de der 18-22 år, men nu hvor han er 25 og voksen, så savner han hans barn. Men idet at han dengang "godtog" ikke at se barnet, så har han ingen rettigheder, og det er også meget bøvlet at komme 1 time hver anden søndag eller noget, når de bor i hver sin ende af landet, og moderen derudover slet ikke synes at barn og far nogensinde skal have kontakt. Han er nervøs for om det efter så mange år vil være mere skadeligt for barnet med en sur mor, og fremmed far der kommer så sjældent i starten. Derfor har han givet op, og ser ikke barnet. Men han håber at når hun engang bliver stor/voksen kontakter ham, så de kan få et forhold derfra!
Jeg synes ikke at min kusine og ham skal lade være med at få børn, bare fordi han har det i sin fortid. De har været kærester i MANGE år, og han er en super dejlig fyr!!
Anmeld