Ville du kunne...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du kunne få børn med en mand der selvvalgt ikke så sine andre børn??? eller sit første barn???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.228 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. november 2009

N&J

være sammen med en fyr og få hans barn hvis du vidste at han havde et barn derude som han ikke så af egen fri vilje...

Min tanke er kommet efter jeg selv er blevet mor, jeg ville nok inden sagtens kunne se mig selv sammen med en der ikke havde kontakt med sit barn, fordi jeg ikke kunne se hvad jeg skulle blande mig i det for, men efter at have fået min lille guldklump, forstår jeg slet ikke hvordan man ikke kan ville sit barn, og så¨er det jeg tænker - jeg ville aldrig kunne få et barn med en mand, der ikke ønskede at se sit/sine barn/børn, for hvilken far ville han så blive for mine børn, når han åbenlyst har svigtet sit første og ikke ønsker at lave om på det.. 

Så hvad syntes I kære baby brugere, ville I????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

N&J

Valgte så lige at stemme først, så indtil videre er det 100% nej.. hehe

Anmeld

24. november 2009

malou

Jeg har svaret det afhænger af situationen... hvis det ikke var hans valg at blive gravid (ved godt man har en slags ansvar hvis man ikke bruger gummi) meeeen alligevel... hvis han vitterlig ikke ønsker at blive far så kan man jo ikke tvinge ham vel.....

knus malou

Anmeld

24. november 2009

N&J

malou skriver:

Jeg har svaret det afhænger af situationen... hvis det ikke var hans valg at blive gravid (ved godt man har en slags ansvar hvis man ikke bruger gummi) meeeen alligevel... hvis han vitterlig ikke ønsker at blive far så kan man jo ikke tvinge ham vel.....

knus malou

Nej men så er det jeg tænker at hvis han ikke kunne tage ansvar dengang, hvorfor skulle han så kunne nu, altså det handler jo ikke om hvorvidt det er fair overfor den enlige mor, men om det er fair overfor barnet, som han jo har været med til at skabe ved ikke at bruge gummi, og så fralægger sig ethvert ansvar på.. det er der filmen knækker for mig.. 

Men ja vi har jo alle forskellige holdninger til det.. var jo også det jeg eftersøgte.. 

Anmeld

24. november 2009

Unalisa

NikitasMoar skriver:

Valgte så lige at stemme først, så indtil videre er det 100% nej.. hehe

jeg har svaret at det afhænger af situationen. der kan jo være mange grunde til at en far ikke vil/har villet se sit barn.

Anmeld

24. november 2009

N&J

Limya skriver:

jeg har svaret at det afhænger af situationen. der kan jo være mange grunde til at en far ikke vil/har villet se sit barn.

ja jeg vidste jeg havde glemt noget, skulle jo også have skrevet at hvis han ikke var blevet tricket, men faktisk syntes jeg ikke længere at der er nogen grunde der er gode nok.. ikke når jeg kigger min guldklump i øjnene, så forstår jeg det bare ikke.. 

Anmeld

24. november 2009

malou

NikitasMoar skriver:

Nej men så er det jeg tænker at hvis han ikke kunne tage ansvar dengang, hvorfor skulle han så kunne nu, altså det handler jo ikke om hvorvidt det er fair overfor den enlige mor, men om det er fair overfor barnet, som han jo har været med til at skabe ved ikke at bruge gummi, og så fralægger sig ethvert ansvar på.. det er der filmen knækker for mig.. 

Men ja vi har jo alle forskellige holdninger til det.. var jo også det jeg eftersøgte.. 

hmm... kan godt se hvad du mener... men kvinden tager jo også en chance ved at blive gravid uden gummi hvis de ikke har været enige om at forsøge at få et barn ikke sandt??? Så den chance må kvinden i mine øjne altså selv stå til ansvar for....

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Honningblomst

Jeg ville slet ikke have barn eller børn med en mand der i forvejen havde børn... om han så dem eller ej.

Så nej, det ville jeg ikke.

Knus Eva

Anmeld

24. november 2009

N&J

malou skriver:

hmm... kan godt se hvad du mener... men kvinden tager jo også en chance ved at blive gravid uden gummi hvis de ikke har været enige om at forsøge at få et barn ikke sandt??? Så den chance må kvinden i mine øjne altså selv stå til ansvar for....

knus malou

Og så bliver han fritaget fuldstændig for ansvar, man er vel to om det, eller har vi to ikke fået den samme undervisning i skolen.. (og det er altså sagt med et stort smil på læberne)

Anmeld

24. november 2009

malou

NikitasMoar skriver:

Og så bliver han fritaget fuldstændig for ansvar, man er vel to om det, eller har vi to ikke fået den samme undervisning i skolen.. (og det er altså sagt med et stort smil på læberne)

smiler.. dit smil på læben er forstået.

Jo jo der skal 2 til... men hvis du som kvinde ikke vil risikere at stå uden far til sit barn... skulle man måske ikke tænke så meget over at "It takes 2" - så er det da om at beskytte sig selv først og fremmest!! men forstår din skuffelse... og afmagt... men stadig... hvor fedt er det også at have en sådan fader til sit barn som ikke kan tage et ansvar....- men om 5 år.. kan det jo sagtens være han modnes med aldreren og får et barn mere....af eget ønske..

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.