Hvornår man flytter sammen og får børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Nadi

Min mand og jeg flyttede sammen efter 1½ år og havde været sammen i 4 år inden vi fik vores søn. Men folk syntes stadig det var tidligt pga vores alder, så tror egentlig bare folk siger noget for at sige noget.

Mine forældre flyttede sammen efter ca én månede og min mor blev gravid med mig efter ½ år. Og de er altså stadig sammen idag, så bare fordi det går lidt stærkt nogle gange betyder det jo ikke at det ikke holder eller fungere.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Vingummien

karina22 skriver:

jeg blev gravid efter 4 mdr, og det var planlagt

vi er sammen endnu, er blevet gift og venter vores barn nummer to den 9feb. vi har været sammen i 2½ år.

fortryder bestemt ikke noget.

Vi har også snart været sammen 2½ år, tiden flyvver afsted, om hvor vidt vi skal have en nr 2 ved vi ikke endnu. Vi er så kun forlovet

Anmeld

24. november 2009

moller84

Dejligt at høre fra så mange.. og at mange er enige.

Andre folk har da også bare tit så travlt med andres liv.

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

I skal stå ved hvad I føler er rigtigt! Hvad der er rigtigt for andre er ikke nødvendigvis rigtigt for jer og omvendt!

Vi flyttede sammen i lejlighed efter måske halvandet år, men havde forinden søgt i 8 måneder og boede sammen hos vores forældre næsten lige fra starten. Vi har nu været kærester i 8,5 år og venter vores første barn til maj, hvor vi har været sammen i 9 år! Så der gik længere tid med børn men kortere med at flytte sammen end jer, og vi har klaret den

Anmeld

24. november 2009

Mor til L&S

Jeg mødte min kæreste i november sidste år, vi flyttede sammen 1 feb i år - altså 4 mdr efter. Jeg blev gravid i Juli og vi har nu været sammen i et år.

Ja sgu - det er tidligt - men man kan altså mærke om det er rigtigt   

Har aldrig været mere lykkelig.

Knus Rollo 22+0

Anmeld

24. november 2009

CamiRon

Min mand og jeg mødte hinanden i juli 2006, blev kærester i august 2006, flyttede sammen i januar 2007, købte hus i november 2007, blev gravide i september 2008, blev gift i maj 2009 og blev forældre i juni 2009.  

Flere i vores omgangskreds og familier har antydet at vi var ret hurtige, men det hele har føltes rigtigt for os, så hvorfor vente?

Klø på derude, kærligheden skal nydes i fulde drag! Jeg vil ikke for alt i verden miste en eneste dag med min mand og vores datter!

Anmeld

24. november 2009

Lærke90

Min kæreste og jeg havde lang distance forhold i 1 år. Derefter besluttede vi os for at flytte sammen i Aalborg hvor han boede. blev gravid da vi havde været sammen i knap 2 år, og nu er vores lille bebs på vej  så når hun kommer til verdenen har vi været sammen i 2 år og 8 måneder.

For os var det, det helt rigtige. Mange synes at vi flyttede hurtigt sammen, men som jeg sagde: Jeg gider altså ikke bruge de næste 5 år af mit liv på ham hvis vi så alligevel ikke kan sammen når vi flyttede sammen.

Men det gik jo godt som vi også havde "forventet". Har efterhånden erfaret at det ikke er antal år som man har været sammen som afgør om kærligheden varer ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.