Hvornår man flytter sammen og får børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

frk andreasen

moller84 skriver:

Hej alle

Har kunnet læse i nogle indlæg, at der måske faktisk er mange som fik børn med deres kæreste, selv om de kun havde været sammen i kort tid. Det synes jeg da er meget dejligt at læse. Så mig og min kæreste måske slet ikke så tidligt ude, som folk i min omgangskreds og familie måske har syntes.

Vi mødte hinanden på vores arbejde, og var sammen (og arbejde sammen) i 1½ år før jeg flyttede hjem til ham, og der begyndte vi også at prøve at blive gravide og blev det ret kort efter jeg var flyttet ind. Så vi havde været sammen i knap 2½ år, da jeg fødte. tror mange af dem vi kendte måske syntes det var hurtigt at flytte sammen, og måske endnu hurtigere at få et barn (når vi ikke engang havde kendt hinanden 2 år da jeg blev gravid) - men jeg har det bare sådan at jeg syntes vi ku føle at det var rigtigt, og hvorfor så ikke springe ud i det. Man kan bruge nok så meget tid (år) på at vente og se tiden an, for man vil jo nøde at det skal ende med at gå galt, men man kan jo aldrig helt sikre sig mod at det går galt, det kan det jo også for folk der har været sammen i 20 år.

Synes bare at vi i hvert fald har oplevet mange af de der - ej det da ret hurtigt hva...   ja og hvad så.

mig og martin flyttede sammen den 1 dag vi var sammen.

han boede ved sin mor fordi han lige var gået fra kæresten og jeg hos min  fordi jeg også lige var gået fra min, han kunne ikke med sin mor, så han kom op til min mor og bo( vi har dog været venner et stykke tid martin og min stedfar arbejdede sammen derfra kendte jeg ham) martin fik en lejlighed 100 meter fra min mor, der flyttede han  ind 14 dage efter og spurgte om jeg ville flytte med 

9 mdr senere blev jeg gravid med prinsessen.(det var ikke planlagt men bestemt et ønskebarn)  to mdr efter hun var født, flyttede vi til noget større, her bor vi stadig 3 år efter og venter lillebror til marts

vi har været sammen i over 4 år og det var kærlighed ved første blik.

knus tanja

som også har fået afvide at vi var hurtige til at flytte sammen osv. men det føltes jo rigtig så hvorfor så vente? vi har det stadig godt sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

tumle81

Min mand  og jeg mødte hinanden i byen d 25. januar. Vi fandt ud af at det bare var os to, og d 1. maj flyttede jeg adresse, men havde boet hos ham siden februar/marts...

Jeg blev gravid i juli måned og i marts måned fik vi vores første barn. 1 år og 2 mdr efter vi mødte hinanden! Vi kendte ikke hinanden på forhånd men følte at det var det rigtige for os.

I dag er vi gift og har fået to dejlige børn mere, så det er ikke altid at man behøver at vente en evighed med at få børn og flytte sammen :-)

Knus Kathrina

Anmeld

24. november 2009

louise8723

Æhm jeg mødte dennis april 08 skulle flytte til kbh men da vi så til stor overraskelse fandt ud af at jeg var 1 måned henne da vi havde været sammen en måned, flyttede jeg så ind hos ham istedet..

Meget vild start på et forhold men vi har det super dejligt indtil videre..

Anmeld

24. november 2009

frk Jensen

Jeg var kærester med min søns far i 3 år inden vi flyttede sammen. Så kvittede jeg p.pillerne og blev gravid et års tid efter. Marcus blev født i oktober 08, og i december 08 flyttede marcus og mig for os selv. Jeg var stadig lidt småkærester med eksén, men for 7 mdr siden var det helt slut.

Så vi var sammen knap 5 1/2 år inden forholdet braste. Jeg har det super godt den dag idag, self træt af at jeg ikke kunne give marcus den kernefamilie som jeg ønskede.. Det kommer nok en dag, bare med dine, mine og vores børn

Så om man er kærester 1 måned, 3 år eller været gift i 10 år er der ingen chance for at det holder når der kommer en bebs til. Vores fohold kunne ikke bære at vi blev forældre.. Men jeg er idag en super enlig mor til en gut på snart 13 mdr... Og gud hvor vil jeg ikke undvære ham for noget

Anmeld

24. november 2009

cille22

Min mand og jeg mødte hinanden i aug 03, blev naboer næsten lige efter, da den lejlighed som min veninde og jeg have skrevet under på lå lige ved siden af min nyfunden kærlighed, he he.

Så da vi nu var blevet naboer, ja så var vi sammen hverdag, vi snakkede meget om børn, da vi begge syntes vi havde noget specielt sammen.

I jan 04 var testen positiv og vi flyttede officelt sammen i en anden by, og ja i okt04 kom mathias til verden, i aug05 købte vi hus sammen, i okt06 kom lillesøster og i aug08 blev vi gift og i feb09 ja der kom en dejlig lillesøster mere.

Så her er der sket en masse inde for kort tid, vi har ikke på noget tidspunkt fortrudt, alle syntes det var hurtigt men vi var ligeglade, da det var det rigtige for os.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

24. november 2009

Louise mortil4

jeg sys da ikke du har være vildt tidligt ude.

Jeg mødte manden den 21 marts 2005, først i maj 05 fandt vi ud af at jeg var gravid. Juni 05 flyttede vi sammen i en lejlighed, men 14 dage efter købte vi vores første hus som vi over tog den 1 okt 05, 17 februar 06 kom freja til verden V blev gift den 5 august 06 og den 24 juli 07 kom vores tvillinger Lærke og Liv til verden og huset blev for småt, så vi solgte huset igen og 1 februar 08 overtog vi det hus vi har nu, i April 09 fik vi så vores sidste datter Nanna.

Vi har altså været sammen i 5 år den 21 marts 2010, været gift i 3½ år ca samtid og har 4 dejlige piger sammen. Jeg sys da klart man skal gøre som man selv sys er rigtigt for jer som par.

Anmeld

24. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

suanne85 skriver:

Er det tidlig haha  jeg blev gravid da vi havde kendt hinanden i 3 mdr og flyttede sammen efter 4 da jeg var gravid

jeg blev gravid efter 4 mdr, og det var planlagt

vi er sammen endnu, er blevet gift og venter vores barn nummer to den 9feb. vi har været sammen i 2½ år.

fortryder bestemt ikke noget.

Anmeld

24. november 2009

TbCp

moller84 skriver:

Hej alle

Har kunnet læse i nogle indlæg, at der måske faktisk er mange som fik børn med deres kæreste, selv om de kun havde været sammen i kort tid. Det synes jeg da er meget dejligt at læse. Så mig og min kæreste måske slet ikke så tidligt ude, som folk i min omgangskreds og familie måske har syntes.

Vi mødte hinanden på vores arbejde, og var sammen (og arbejde sammen) i 1½ år før jeg flyttede hjem til ham, og der begyndte vi også at prøve at blive gravide og blev det ret kort efter jeg var flyttet ind. Så vi havde været sammen i knap 2½ år, da jeg fødte. tror mange af dem vi kendte måske syntes det var hurtigt at flytte sammen, og måske endnu hurtigere at få et barn (når vi ikke engang havde kendt hinanden 2 år da jeg blev gravid) - men jeg har det bare sådan at jeg syntes vi ku føle at det var rigtigt, og hvorfor så ikke springe ud i det. Man kan bruge nok så meget tid (år) på at vente og se tiden an, for man vil jo nøde at det skal ende med at gå galt, men man kan jo aldrig helt sikre sig mod at det går galt, det kan det jo også for folk der har været sammen i 20 år.

Synes bare at vi i hvert fald har oplevet mange af de der - ej det da ret hurtigt hva...   ja og hvad så.

Ja og hvad så!

Sådan tænker jeg også.... og har også hørt den mange gange.

Min mand og jeg blev kærester og i feb. 2006 og boede sammen fra dag 1. Jeg havde stadig min lejlighed men sagde den op efter en md. da vi alligevel altid var sammen. I maj md. 2006 købte vi vores første hus.
Dec. 2006 blev jeg planlagt gravid. I august 2007 blev vi gift og små 14 dage efter blev vi forældre. I nov. 2007 købte vi vores andet hus

Så vi har også "haft travlt" men vi var bare ikke i tvivl om at det skulle være os

Anmeld

24. november 2009

LMM

moller84 skriver:

Hej alle

Hej.

Jeg har boet sammen med min kæreste siden den dag vi blev kærester!! vi vendter vores første barn nu og har været sammen i næsten seks år!

Jeg har lidt delt meninger om at få barn tideligt (men synes nu IKKE at to år er tideligt ) for kender en der har haft 5 forskellige kærester de sidste seks år! hvor hun har prøvet at blive gravid med dem alle (hun er også blevet gravide 4 gange men har fundet en ny kæreste inden og har fået abort) Synes at det er meget forkert og bliver sur når jeg tænker på det.. det er for tideligt at sætte et barn til verden, hvis man gør som hende!!

Men vil sige igen på to år kender man jo hinanden og når  I  også har arbejdet sammen, så er der jo ikke noget galt der

Anmeld

24. november 2009

Lone Jakobsen

vi fandt sammen d. 14 febuar, og flyttede sammen d. 1 april året efter. Rasmus blev så født d. 3 juli året efter igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.