Mini-Terp skriver:
Snøft snøft, ikke nogen særlig ophissende oplevelse til jordemor idag.. 
Måtte ikke hører hjertelyd og det eneste vi lavede var at snakke, ved ikke lige hvad jeg havde forventet..
Og så var der en jordemor studerende med, (de skal selvfølgelig også lære det) men hun virkede bare ikke som om hun var den pomfrit med mest remolade på.. 
Ja og så skal jeg gå helt til d. 2/3 før jeg skal afsted næste gang, FUCK det er længe.. 
Det skal du ikke være ked af - mit 1. jordemoder besøg foregik på præcis samme måde.. minus den studerende altså 
Jeg fik heller ikke lov at høre hjertelyd, men prøv at tænke på det som noget positivt. Der er ca 80% chance for at de kan høre hjertelyden på dette tidspunkt i din gravidtet.. men ca. 20% risiko for at de IKKE kan! Men selvom de ikke kan, betyder det IKKE at der er noget galt med din baby!! Det kan bare nogle gange ikke lade sig gøre.. og tænk nu, hvis du havde ramt de 20% og ikke kunne høre lyden.... - ville du ikke gå og tænke over det frem til næste scanning/jordemoder besøg? Det VED jeg at jeg ville.. også selvom jeg havde fået at vide, at alt sikkert vat tip top - ville hade den situation.
Jeg var også først skuffet over jeg ikke måtte høre hjertelyd til mit første besøg hos jordemoder.. men så hørte jeg det til MD-scanning istedet og DET var fedt!
og jeg får lov at høre det NÆSTE gang jeg skal til jordemoder i januar.
Glæd dig til de mange gode ting du har i vente
Det gør jeg stadig
fra Mette 20+2 uger henne med lille Nicolaj
Anmeld