Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
herhjemme står den også på risengrød... MUMS...
god bedring til dig caroline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have Tailgate Chili Første gang jeg skal lave det og glæder mig til at se hvad det er for noget underligt noget manden har bestilt. Det dufter udemærket
Vi skal have kinagryde... sådan noget med noget svinekød i tern i en gryde med div. snask og så ris til
tak for alle Jeres "god bedring"er
Her dufter lifligt af pandekager, og jeg glæder mig MEGET til de skal proppes i munden..namme namme!
Tror da lige jeg har fået lidt inspiration til de næste mange aftener! takker
Stegt flæsk står den på idag
Også her
ja nu har du jo besluttet dig Caroline, men vi skal have æggekage med rugbrød... også dejligt nemt når man har haft en hård dag på job
vi har fået millionbøf med kartoffelmos.. mums...
håber du snart for det bedre..
Tulle28 skriver: Åh ja... Og så på en mandag!!
Åh ja... Og så på en mandag!!
Jaaa totalt luksus.......og det var bare lækkert
Jeanne skriver: Vi skal have Tailgate Chili Første gang jeg skal lave det og glæder mig til at se hvad det er for noget underligt noget manden har bestilt. Det dufter udemærket
Hmm har lige prøvet google.. Kan ikke finde noget. Hvad er Tailgate Chili???
eirene skriver: Hmm har lige prøvet google.. Kan ikke finde noget. Hvad er Tailgate Chili???
Det er bare en chili der er beregnet til at lave om lørdagen, og tage med om søndagen når man tailgater (spiser bag i bilen på en p-plads inden football kampen begynder)
allrecipes.com/Recipe/Boilermaker-Tailgate-Chili/Detail.aspx
Smager rigtig godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128