aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad skal I have i dag?

Jeg er syg (igen igen igen igen), og gider ingenting... Daniel hjælper en kammerat med bil, så han gider nok heller ikke det vilde! Tror vi skal have pandekager. Altså, rigtige pandekager med is, sukker, syltetøj og hele møget

Synes jeg har fortjent noget godt når jeg sådan skal blive ved med at være syg...

knus Caroline, snot hamrende forkølet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

oo

æh...vi skal have kotelleter i sådan en tomat/chili sauce og ris (det er en smiley der slikker sig om munden!)

Anmeld

23. november 2009

Cris

Hjemmelavet pizza! Vi elsker pizza her i huset! Men vi laver den tit selv. Det tager ikke særlig længe at lave dejen og mens dejen vokser så finder man ud af det, hvad man skal have på. Og så i gang og det tager meget lidt tid. Vi eeeeelsker pizza!

Anmeld

23. november 2009

FrkC

Vi ska ha Lasagne fra igår med en masse salat og slutes

Anmeld

23. november 2009

KWL

Vi skal have kylling i karry - nemt, hurtigt, billigt og rigtigt lækkert. Vi skal have en gullerodssalat til

Anmeld

23. november 2009

Bare mig..

Cris skriver:

Hjemmelavet pizza! Vi elsker pizza her i huset! Men vi laver den tit selv. Det tager ikke særlig længe at lave dejen og mens dejen vokser så finder man ud af det, hvad man skal have på. Og så i gang og det tager meget lidt tid. Vi eeeeelsker pizza!

Ikke sig hjemmelavet pizza. JEG ELSKER DET! Men min kæreste hader det. Hmm, så det får vi desværre aldrig. Puha, det kunne jeg ÆDE lige nu.

SNYYYYD!!!

Anmeld

23. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi skal have lasagne, I LOVE IT !

- Men måske man skulle bage en stak pandekager til Robinson finalen....

God bedring Caroline.

Anmeld

23. november 2009

KWL

Caroline86 skriver:

Hvad skal I have i dag?

Jeg er syg (igen igen igen igen), og gider ingenting... Daniel hjælper en kammerat med bil, så han gider nok heller ikke det vilde! Tror vi skal have pandekager. Altså, rigtige pandekager med is, sukker, syltetøj og hele møget

Synes jeg har fortjent noget godt når jeg sådan skal blive ved med at være syg...

.... og god bedring til dig

Anmeld

23. november 2009

Gaya

Caroline86 skriver:

Hvad skal I have i dag?

Rigtig god bedring......

Vi skal have reje-coctail til forret og lækre rib-eye bøffer med lækre ovnbagte små kartofler med rødløg og timian, med enten portobellosvampe eller bare champingon hertil en okseglace ;o)

Umme mumme jeg glæder mig....;o)

Anmeld

23. november 2009

Bare mig..

- Jeg ved endnu ikke hvad vi skal have, nogen der har nogen nemme ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.