Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bliver helt sulten nu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have rester sponsoreret af min moar
Ostefyldt kyllingebryst med lufttørret skinke i flødesovs med vindruer og ris og naan-brød.
Stegt flæsk står den på idag
lidt fisk i fad med en ostesauce over. flute til og masser af grønt. er klart for træt til virkelig at lave mad... kæmper nemlig også med sygdom.... men fordi børnene lige er ved at være ovenpå efter deres sygdom, ja så synes jeg de skal ha noget ordentligt mad.
Gaya skriver: Rigtig god bedring...... Vi skal have reje-coctail til forret og lækre rib-eye bøffer med lækre ovnbagte små kartofler med rødløg og timian, med enten portobellosvampe eller bare champingon hertil en okseglace ;o) Umme mumme jeg glæder mig....;o)
Rigtig god bedring......
Vi skal have reje-coctail til forret og lækre rib-eye bøffer med lækre ovnbagte små kartofler med rødløg og timian, med enten portobellosvampe eller bare champingon hertil en okseglace ;o)
Umme mumme jeg glæder mig....;o)
Åh ja... Og så på en mandag!!
Vi skal have biksemad
Nikita og jeg skal have pasta i fad, med stegt bacon og kylling og lidt grønsager.. hmm og så lidt fløde over så er det helt perfekt.. uhmm
God bedring Caroline...
Herhjemme skal vi have en stor lækker kylling i ovn, med urtesalt, 3-kornspeber og lauerbærblade og flødekartofler, med grove hvidløgsflute som tilbehør Mums..
RISENGRØD (nam nam)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128