Hvad har I ALTID i Jeres køleskab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

oo

Kristinewl skriver:

Har du brun farin i køleskabet?? Skal det det???

hvis man har det i køleskabet kan det holde uendeligt længe og så er det sådan helt lækkert og blødt når man skal bruge det, istedet for den hårde klump det blir i et skab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

KWL

Tandfeen i forklædning skriver:

Mange tak  Jeg har oss forsøgt en million gange hvor jeg ik har kunne holde det, MEN nu ska det være.. Med den mængde jeg drikker er det helt galt  Men det bliver fan*** svært!!!

Kender det godt. Vi drikker også alt alt for meget Men jeg har ingen rygrad når det gælder cola - har dog fundet ud af at jeg sådan ca. kan bytte hverandet glas ud med et dejligt koldt glas dansvand

Anmeld

23. november 2009

Cris

Tja, frugt, grønt, ost osv osv. Og græskyogurt!  Den bruger vi i stedet for creme fraiche til avocado, salat, kage og alt muligt andet... mmmmmmm...

Anmeld

23. november 2009

KWL

Tjuhl skriver:

hvis man har det i køleskabet kan det holde uendeligt længe og så er det sådan helt lækkert og blødt når man skal bruge det, istedet for den hårde klump det blir i et skab

Tak for det tip - jeg køber altid en ny pakke når jeg skal bruge det fordi det er hårdt og klumpet. Men ikke mere. Tak søde Trine

Anmeld

23. november 2009

oo

Kristinewl skriver:

Tak for det tip - jeg køber altid en ny pakke når jeg skal bruge det fordi det er hårdt og klumpet. Men ikke mere. Tak søde Trine

jeg kan godt love dig for der ofte bliver bagt kanelsnegle herhjemme efter vi fandt ud af det trick

Anmeld

23. november 2009

KWL

Tjuhl skriver:

jeg kan godt love dig for der ofte bliver bagt kanelsnegle herhjemme efter vi fandt ud af det trick

Uhm...kanelsnegle. SHHHHH Trine - altså nu må jeg jo til at bage!!

Anmeld

23. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

ALTID mælk, ost, vand og en flaske hvidvin... 

Anmeld

23. november 2009

Lone Jakobsen

jamen her er en helt masse ting som bare SKAL være i køleskabet. fx: flydende becel, cremefraiche dressing, agurk, peberfrugt, gullerødder, æg, 2 slags syltetøj, mælk, smør, kødpølse, leverpostej, hamburgeryg, fignpålæg.....remoulade, mayonase......osv osv. elsker mit køleskab

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Mit køleskab er proppet til randen...

Der er altid sød-, let- og skummetmælk, sodavand, agurk, peberfrugt, æbler, bananer, vindruer, leverpostej, remo, ketter og sennep...
Jamen jeg kunne fortsætte længe

Men nu er jeg jo dagplejer så jeg er nødt til altid at have en del af tingene

Anmeld

23. november 2009

JustAnotherName

Smør og mælk, vandflasker, rugbrød, syltetøj og pålægschokolade.

Og ostehapsere - Dét har vi ALTID i vores køleskab !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.