Hvad har I ALTID i Jeres køleskab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Bare mig..

Er jeg den eneste der altid har et møg kedeligt køleskab? Hader at kigge i det
Men her er mælken det aller vigtigste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

KWL

Jeg er glad for at der er andre der også altid har Cola i køleskabet.

Jeg glemte helt Danskvand - ellers går jeg i panik

Anmeld

23. november 2009

KWL

marikka skriver:

Er jeg den eneste der altid har et møg kedeligt køleskab? Hader at kigge i det
Men her er mælken det aller vigtigste.

Nej synes også vores er ret kedelig. Så køre jeg ned og handler men... ved faktisk ikke helt hvad jeg skal putte derind

Så det forbliver kedeligt

Anmeld

23. november 2009

Bare mig..

Kristinewl skriver:

Nej synes også vores er ret kedelig. Så køre jeg ned og handler men... ved faktisk ikke helt hvad jeg skal putte derind

Så det forbliver kedeligt

Ja det gør jeg også. Men så kommer jeg derned, og så er der intet af spændende. Eller også er det vildt kedeligt når det står i ens køleskab
Cola ryger da også ind engang imellem Prøver at beherske mig, men det er altså svært. Men er bange for det er ALT for skadeligt for bebsen i maven :/

Anmeld

23. november 2009

FrkC

Vi har (indtil idag) altid haft COLA...!!! Men det er slut i hverdagene nu.. Ellers har vi altid rugbrød, smør og røget medister.

Anmeld

23. november 2009

oo

mælk, smør, løg (alm. og røde), kartofler, brun farin og gulerødder. og det seneste år en gonal-F sprøjte til behandlingen

Anmeld

23. november 2009

KWL

marikka skriver:

Ja det gør jeg også. Men så kommer jeg derned, og så er der intet af spændende. Eller også er det vildt kedeligt når det står i ens køleskab
Cola ryger da også ind engang imellem Prøver at beherske mig, men det er altså svært. Men er bange for det er ALT for skadeligt for bebsen i maven :/

Tror mange ting virker sjovere og mere spændende i butikken end når man kommer hjem

Ja, kan godt huske at jeg også tænkte en del på hvad man putter i munden. Men cola kunne jeg ikke holde mig helt fra. Men har aldrig røget og spiser mange grøntsager og frugt så jeg bestemte at de så var min last

Anmeld

23. november 2009

KWL

Tjuhl skriver:

mælk, smør, løg (alm. og røde), kartofler, brun farin og gulerødder. og det seneste år en gonal-F sprøjte til behandlingen

Har du brun farin i køleskabet?? Skal det det???

Anmeld

23. november 2009

KWL

Tandfeen i forklædning skriver:

Vi har (indtil idag) altid haft COLA...!!! Men det er slut i hverdagene nu.. Ellers har vi altid rugbrød, smør og røget medister.

Held og lykke med projekt nul cola i hverdagene - jeg tager hatten af for dig. Jeg kunne ikke gøre det  - desværre

Anmeld

23. november 2009

FrkC

Kristinewl skriver:

Held og lykke med projekt nul cola i hverdagene - jeg tager hatten af for dig. Jeg kunne ikke gøre det  - desværre

Mange tak  Jeg har oss forsøgt en million gange hvor jeg ik har kunne holde det, MEN nu ska det være.. Med den mængde jeg drikker er det helt galt  Men det bliver fan*** svært!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.