baby2010 skriver:
Tillykke med din søn! Jeg kan forstå du har en dreng i forvejen, så du har nok tænkt, at det kunne være sjovt også at få en pige. Jeg tror bare at sådan to drenge kan få SÅ meget glæde af hinanden! De bliver sikkert også bedste kammerater i voksenlivet.
Hvor sjovt, at I tog i H&M bagefter - det gjorde vi også!!! Ih de har så mange søde ting 
Rigtig mange gange tillykke!!! 
Ja selvfølgelig kunne det være sjovt at få en pige.... Men jeg er fuldstændig ligeglad med kønnet. Som jeg sagde til andreas, og ved godt det lyder underligt, for havde jo reageret på samme måde hvis det havde været en pige, men følte jeg blev mere glad for det var en dreng... Ligger der intet i overhovedet, tror det var lige så meget det at han havde det godt som gjorde jeg følte mig viiiiild lykkelig.... Ja der bliver jo kun 3 år mellem dem, så tror også at de vil få kanon meget ud af hinanden! Og stakkels mig når de bliver 16 og 13 år, også deres far, så bliver jeg nedstemt i ALT! 
Er stadig heelt oppe og ringe over det, syntes det er så vild en tanke at der ligger en total dejlig lille dreng inde i min mave som jeg om 4 mdr får i mine arme, kan slet ikke fattte det... Har hele tiden haft det sådan lidt at jeg ikke glædede mig helt så meget til nr 2 som da jeg skulle have min første, men det er nok fordi man ved hva man går ind til osv, så er spændingen måske ikke helt det samme, ihvert fald snakkkede jeg med min JM om det fordi jeg egentlig havde dårlig samvittighed over at have det sådan, og hun sagde at det var MEGET alm at føle sådan. Men efter igår føles det hele mere virkeligt og jeg kune købe nogen ting til ham, og nu glæder jeg mig mindst lige så meget til at få ham som jeg ggjorde med Nicklas....
Mange kram fra en viild stolt mor til to lækre drenge...
Anmeld