Vi skal have en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke   Hvor dejligt med en lille dreng

Kh

Rosa 18+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

M.O.A.R.

Tillykke med i skal have en lille prins..

Vi skal til scanning den 4,og hold op hvor jeg begyndt at blive utålmodig!!

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

tillykke med den lille dreng, sååå fantastisk, venter selv en lille dreng mere..

knus karina 29+

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

har i så tænkt drenge navne, din anden søn hedder jo det samme som min og vi venter jo også en dreng mere, så ku jo være sjovt hva i syntes passer til..

Anmeld

23. november 2009

LouiseNielsen

karina22 skriver:

har i så tænkt drenge navne, din anden søn hedder jo det samme som min og vi venter jo også en dreng mere, så ku jo være sjovt hva i syntes passer til..

Vi havde snakkket Mikkel og Mathias og da vi kom ud derinde fra kiggede vi på hinanden og sagde næsten Mathias i munden på hinanden, så det er der slet ingen tvivl om at det skal være....

Anmeld

23. november 2009

lulle1985

tillykke med en go scanning og den lille dreng...

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Vi havde snakkket Mikkel og Mathias og da vi kom ud derinde fra kiggede vi på hinanden og sagde næsten Mathias i munden på hinanden, så det er der slet ingen tvivl om at det skal være....

det passer også rigtig godt sammen syntes jeg..

Anmeld

23. november 2009

baby2010

Tillykke med din søn! Jeg kan forstå du har en dreng i forvejen, så du har nok tænkt, at det kunne være sjovt også at få en pige. Jeg tror bare at sådan to drenge kan få SÅ meget glæde af hinanden! De bliver sikkert også bedste kammerater i voksenlivet.

Hvor sjovt, at I tog i H&M bagefter - det gjorde vi også!!! Ih de har så mange søde ting 

Rigtig mange gange tillykke!!! 

Anmeld

23. november 2009

Snuffler25

Tillykke med din dreng  jeg skal også have en dreng og er sat til at føde kun en dag senere end du, d. 11/4 - så vi følges pænt ad

Vil lige dele et par billeder også, fra min MD scanning d. 18/11 - håber det oki jeg lægger dem her, fik lyst da jeg så dine
Har også et fod billede.. og så har jeg et billede af ansigtet (lidt spooky syns jeg altså og et af rygraden, fint

Havde ingen fornemmelser inden scanning -alle andre troede dog jeg ventede en pige. Men selv tror jeg ikke jeg rigtig nåede at forestille mig det ene eller andet - bare baby havde det godt og en dreng er bare HELT som det skal være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2009

Nybagt mor

Tillykke, det er bare så fint at finde ud af hvilket køn maven gemmer på

Mange hilsner fra en nybagt mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.