Vi skal have en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. november 2009

LouiseNielsen

Så er Md-scanningen overstået og det gik rigtig godt.... Fik rigtig meget "ros" Hende der scannede sagde at det så rigtig fin ud og at det var en god stor baby.... Meget stor faktisk, hun sagde der var ik noget at sige til jeg havde tabt mig 6 kg for den lille tog da alt min næring!

Og det er en DRENG

Nu er vi lige kommet hjem, og sørnme ikke om der fulgte en pose baby drengetøj fra H&M med hjem... Hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

LouiseNielsen

LouiseLarsen skriver:

Så er Md-scanningen overstået og det gik rigtig godt.... Fik rigtig meget "ros" Hende der scannede sagde at det så rigtig fin ud og at det var en god stor baby.... Meget stor faktisk, hun sagde der var ik noget at sige til jeg havde tabt mig 6 kg for den lille tog da alt min næring!

Og det er en DRENG

Nu er vi lige kommet hjem, og sørnme ikke om der fulgte en pose baby drengetøj fra H&M med hjem... Hehe!

I skal da ik snydes for billeder... Det sidste billede er hans små fødder, det første siger jo sig selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2009

Tvilling

ihh hvor dejligt Tillykke med scanningen, det må være en skøn følelse når det er veloverstået. Havde du en fornemmelse for hvad det ville blive??

Knuz Tvilling 11+0

Anmeld

23. november 2009

LouiseNielsen

Tvilling skriver:

ihh hvor dejligt Tillykke med scanningen, det må være en skøn følelse når det er veloverstået. Havde du en fornemmelse for hvad det ville blive??

Knuz Tvilling 11+0

Ja jeg var indtil i torsdags overbevist om at det var en pige.... Ved ikke hvorfor men der lavede jeg det pludselig om! 

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

stort tillykke med Jeres "lille" dreng

Jeg ændrede også mening om hvad køn jeg troede gemte sig i min mavse få dagen inden jeg blev scannet... Jeg startede så med at tro det var en dreng og ændrede det til pige - hvilket det jo så er

Men dejligt at I havde en god scanning!

Knus Caroline 26+3

Anmeld

23. november 2009

Valle81

Hjertelig tillyke:0)

Skønt at alt var findt,. og dejligt med en dreng:0)

Anmeld

23. november 2009

dorthemus

Stort tillykke med jeres STORE dreng  Skønt at alt er som det skal være.

Dorthe

Anmeld

23. november 2009

Vidunderligeunger

tillykke med din dreng!! han ser i hvert fald ud til at have det godt!!!

Anmeld

23. november 2009

frk andreasen

tillykke med den "store dreng" og at md scanningen gik godt

knus tanja 23+1

som også venter sig en dreng

Anmeld

23. november 2009

N&J

Tillykke med jeres lille dreng, hvor er det dejligt at høre at alt stadig er som det skal være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.