JA eller NEJ til at tage seng og barnevogn hjem før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

ikke barnevognen, den blev hentet den dag jeg fødte. sengen var hjemme, men måtte ikke redes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Ansemusen

Barnevognen skal stå i kælderen, da vi ikke gider bære den til 1. sal hver dag. Så den kommer alligevel ikke op, selvom vi ikke er spor overtroiske! Kan godt se dilemmaet med, at noget går galt og man så står med alt klar. Men jeg ved bare at vi ikke orker at skulle ud og købe en masse når barnet ER født! Og så er det hyggeligt at have puslebord, seng osv. klar synes vi!

Anmeld

22. november 2009

guggle

Jeg havde alt klappet og klart begge gange og også her 3. gang. Har gået og hygget mig med det og så er der tid til baby, når den kommer ud og ingen stress eller jag.

Skulle det værst tænkelige ske, så er man knust uanset hvad og så er det at pakke tingene væk også en del af sorg beearbejdelsen. Man ønsker jo ganske sikkert at prøve igen, så tingene skal nok komme i brug. Men synes det er en skrækkelig skræmmeeffekt med den åndsvage overtro, som der intet hold er i...

Anmeld

22. november 2009

Cris

Ja, bare hjem med dem. De skal alligevel være hjemme på et eller andet tidspunkt. Så kan I ligeså godt har dem hjem og finde den rigtige plads til dem. Og man ved aldrig, hvornår der er brug for dem. Jeg fødte nemlig to uger for tidligt så derfor kan det være, at der pludseligt er der brug for tingene tidligere end man tror (i hvert fald barnevogn, sengen plejer ikke at blive brugt de første uger og meget tit hellere ikke de første måneder!)

Anmeld

22. november 2009

Lærke90

Jeg har det hele, og har haft det i lang tid..

Det er det 3 grunde til. Vi har ikke har nogen bil, så vi kan ikke bare lige hente det bagefter. Så synes jeg også det er meget rare at have det hele på plads så man ikke skal tænke på det bagefter. og til sidst har jeg været meget obs på at tingene skulle have lov til at "dampe af" alle de ting jeg har fået har lugtet grimt, fordi det er nyt. så til luftning med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.