JA eller NEJ til at tage seng og barnevogn hjem før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

Lone Jakobsen

jeps...hjem med tingene...men ting som barnevogn, puslepude og ammepude blev ikke "pakket helt ud" for så ku det leveres tilbage hvis nu....lidt overtroisk...lidt praktisk....man er vel (høne)mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

maria_wlt

Jeg har redet sengen og ordnet alt hvad jeg ku ordne...og vi får også barnevognen hjem så snart min kære mand kommer hjem igen...

Ingen overtro her... og vi har vist været igennem nok, så hvis det var meningen at der skulle ske noget så var det sku sket...

Anmeld

22. november 2009

wamse

Jeg havde alt hjemme, for når vi kom hjem gad jeg ikke til at skulle bruge tiden på at hente det. Som jeg ser det, så hvis noget var gået galt, så var smerten der uanset om tingene skulle afleves tilbage eller ej. Nogengange sker der tragiske ting, uanset hvilke overtro man efterlever.

Anmeld

22. november 2009

sarahb

HJEM MED DET HELE

Anmeld

22. november 2009

LinLin

Mig med maven skriver:

Var det kun p grund af plads at du ikke havde den hjemme?

Ja - tror ikke på held og uheld ifht det!

Anmeld

22. november 2009

Mira0911

Uha... Vi havde mange af tingene hjemme i løbet af graviditeten... Det er nogen værre ammestue historier der er bragt til verden...

Anmeld

22. november 2009

moller84

Vi havde alt hjemme, undtagen barnevognen.. den ventede kæresten med at hente til den dag jeg skulle hjem fra sygehus.. når nu de kunne have den i butikken til den dag, tænkte jeg, nå ja hvorfor så ikke bare vente.

Men jeg er nok også lidt overtroisk.. eller måske ikke så meget med det, men alle sagde det til mig, så det var nok mere andre folk der påvirkede mig til at være lidt overtroisk på det punkt.

Ta du den da bare hjem hvis du vil det. Lad ikke andre afgøre hvad du skal - det kan jeg mærke jeg træt af. Min søster som har en på 3 og mine forldre, har altid så tavlt med at den måde hun gjorde tingene på, er den rigtige. Så træls hele tiden at få gode råd kastet i hovedet. Undskyld hehe - der kom vist lidt brok med ud der *s*

Anmeld

22. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg havde alt hjemme, undtagen lift og barnevogn. Men liften var ret op og klar til Astrid sku kommer. Og alt andet stod samlet og klar herhjemme.

Anmeld

22. november 2009

Dansker i England

Jeg købte barnevognen den dag, jeg havde termin. Vuggen var købt et par uger inden, men den blev først redt, da jeg kom hjem fra hospitalet

Anmeld

22. november 2009

Stumpen

- skriver:

Bare hjem med det...

Vi reder blot ikke seng før barnet er kommet til...

sådan var det også her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.