JA eller NEJ til at tage seng og barnevogn hjem før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Mig med maven

Jeg kan ikke finde ud af at lave en afstemning, smiler, men gør det på denne måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Vingummien

Vi havde det hele hjemme inden

Anmeld

22. november 2009

Mig med maven

suanne85 skriver:

Vi havde det hele hjemme inden

Jeg ved heller ikke hvem der har "bestemt" at det ikke må komme hjem, men sku heller ikke om jeg tør bare at tage det hele hjem. Men jeg må indrømme at jeg får mere og mere lyst, da jeg ikke rigtig kan komme videre, før jeg får det hjem, men tak for dit svar!

Anmeld

22. november 2009

LinLin

Jeg havde sengen, men ikke barnevognen... Syntes ikke den behøvede at fylde i gangen før barnet var kommet ;-)

Anmeld

22. november 2009

Mig med maven

- skriver:

Bare hjem med det...

Vi reder blot ikke seng før barnet er kommet til...

Hmmm... HELT sikkert også en god mulighed!

Anmeld

22. november 2009

Mig med maven

sparre skriver:

Jeg havde sengen, men ikke barnevognen... Syntes ikke den behøvede at fylde i gangen før barnet var kommet ;-)

Var det kun p grund af plads at du ikke havde den hjemme?

Anmeld

22. november 2009

LouiseNielsen

Jeg ville aldrig ta det hjem inden tid.....

Som min mor siger: Da din lillebror døde 1 før termin, var det bestemt ikke sjovt at skulle ud og levere det hele tilbage igen....

Jeg gør det ikke af ovetro, jeg gør det simpelthen fordi jeg ikke vil risikere at stå i den sitiuation at jeg skulle levere det hele tilbage. Ved godt man jo ikke bør tænke på hva nu hvis det gør galt... MEN HVA NU HVIS?? Man kan jo ikke være 100% sikker....

Denne gang har vi dog en masse hjemme, men barnevognen bliver stillet ud til mine forældre og det samme gør vuggen også gør min mor det klar til mig når fødslen er veloverstået.... Og inde  jeg og lille fidusen kommer hjem!

Kram

Anmeld

22. november 2009

Valle81

Mig med maven skriver:

Jeg kan ikke finde ud af at lave en afstemning, smiler, men gør det på denne måde...

Hejsa,

Jeg er slet ikke overtroisk når det kommer til det.

Da jeg ventede min datter ( mit første banrn, havde jeg barnevogn og vuggen klar og hjemme langt inden termin.

Nu venter jeg mit andet barn, og ja alt er her jo fra sidst. Dog har vi købt en ny barnevogn, men den er kommet hjem og står inde i soveværelset. Vuggen er ikke fundet frem endnu, men det varer ikke længe:0)

Christina 23+6

Anmeld

22. november 2009

Vingummien

Mig med maven skriver:

Jeg ved heller ikke hvem der har "bestemt" at det ikke må komme hjem, men sku heller ikke om jeg tør bare at tage det hele hjem. Men jeg må indrømme at jeg får mere og mere lyst, da jeg ikke rigtig kan komme videre, før jeg får det hjem, men tak for dit svar!

Jeg syntes det var nemmest, så kunne man have det klart i stedet for at skulle stå med det efter

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

vi havde tingene hjemme, og de var samlet.... barnovognen stod hos svigerne :0)

jeg tænkte da også på hvordan det nu ville være hvis noget gik galt... men jeg tog den beslutning ikke at handle ud fra en negativ tanke, valgte at få tingene hjem og glæde mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.