Tur til vagtlæge og børnelæge i går... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Ej er bare så synd for hende Håber hun kan sove i nat, hjælper ikke at ligge hende på en voksen hovedpude?

Hun sover nu, vi gav hende noget flydende panodil i en flaske med mælk, det har vist hjulpet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Bondepigen

msax skriver:

AV AV AV... jeg sidder og får helt ondt omme bagi.

Stakkels lille pus. Jeg håber at de får styr på tarmen og lille damen kan sidde på numsen igen inden længe.

Og hatten af for dig virker til at være rimelig afklaret med numsen.

Tak skal du have.

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Hun sover nu, vi gav hende noget flydende panodil i en flaske med mælk, det har vist hjulpet....

Årh det var godt. Håber hun får sovet igennem

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Uhada ved slet ikke hvad jeg sige til den dumme doktor

Godt det er bedre.

Jeg mener altså, at da Malucca brugte det creme på neo, der måtte hun ikke få kogtvandsklude på samtidig. Nået med fugtigheden og den creme.

Ja men det er osse derfor jeg ikke giver hende klude på om morgenen og aftenen... undt. lige i aften, for nu lavede hun alligevel pølser, så var cremen jo alligevel væk.. Må man heller ikke det... altså give hende kogtvandsklude på, når hun ikke har cremen på??

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Årh det var godt. Håber hun får sovet igennem

Tak

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja men det er osse derfor jeg ikke giver hende klude på om morgenen og aftenen... undt. lige i aften, for nu lavede hun alligevel pølser, så var cremen jo alligevel væk.. Må man heller ikke det... altså give hende kogtvandsklude på, når hun ikke har cremen på??

De 3 dage M brugte cremen fik hun ikke klude på.... Men men men hvorfor er det præcis at Emma får det creme.

M fik det jo med mistanke om svamp, så jeg tror det er derfor at hun ikke måtte få klude på.... (Pga fugtigighed er guuuf for svampen)

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Tak

En skam i ikke kan give hende stik pille for det er vist det der har bedst virkning ved de små i følge det jeg fik af vide da Emil skulle have det.

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

De 3 dage M brugte cremen fik hun ikke klude på.... Men men men hvorfor er det præcis at Emma får det creme.

M fik det jo med mistanke om svamp, så jeg tror det er derfor at hun ikke måtte få klude på.... (Pga fugtigighed er guuuf for svampen)

Det vidste de ikke engang selv, men for en sikkerheds skyld, hvis der nu var svamp i...?? Men det tror jeg nu ikke, for det var jo først blevet sådan da det skete, så det kunne jo næsten ikke komme på den tid...? Men ved det ikke... Nu prøver jeg nu her, og så må jeg se hvordan det ser ud i morgen...

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

En skam i ikke kan give hende stik pille for det er vist det der har bedst virkning ved de små i følge det jeg fik af vide da Emil skulle have det.

Vi fik af vide det virker lige godt, men stikpiller virker bare hurtigere... Men ja av, kan da i hvert fald ikke give hende en stikpille...av,av. Godt  vi er forsynet med begge dele!

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Vi fik af vide det virker lige godt, men stikpiller virker bare hurtigere... Men ja av, kan da i hvert fald ikke give hende en stikpille...av,av. Godt  vi er forsynet med begge dele!

Oki, nok mig der har misforstået det og troet de mente bedre.

Ja av da, vi har også begge hjemme, stik piller har vi så kun fordi han skulle have dem dengang med dræn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.