Tur til vagtlæge og børnelæge i går... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Jules

Sikke en grim oplevelse... Håber snart det går i orden så Emma kan sidde på måsen uden at det gør av!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

MORJESPERSEN

puha sikke en oplevlse.. godt du bevarede overblikket og fik fat i lægen, jeg ville være godt i panik.

Jeg håber snart hun er klar igen, her hjemme har pigerne også hård mave for tiden dog ikke så slæmt som Emma...

God bedring

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Jamen jeg gik såmænd osse i panik, men jeg fik samlet mig sammen for Emmas skyld, og ringede til lægen. Men jeg gik bare frem og tilbage og kunne slet ikke finde nogen ting da vi skulle afsted....

Tak i øvrigt for de gode ønsker. Hun er oppe nu. Hun kan slet ikke sove for smerter i numsen, den stakkel!!! Men hun virker rimelig ok nu her mens hun er oppe... bare hun ikke ligger eller sidder på numsen.

Koger nu en klud alligevel og lægger i bleen. Det tror jeg hun trænger til.

Ej er bare så synd for hende Håber hun kan sove i nat, hjælper ikke at ligge hende på en voksen hovedpude?

Anmeld

19. november 2009

msax

AV AV AV... jeg sidder og får helt ondt omme bagi.

Stakkels lille pus. Jeg håber at de får styr på tarmen og lille damen kan sidde på numsen igen inden længe.

Og hatten af for dig virker til at være rimelig afklaret med numsen.

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Århh nej det lille pus
Hvor er det synd for hende.

Håber snart der er styr på maven igen... hvad gjorde de ved det... altså kunne de ligesom skubbe det ind igen eller?

Det var næsten smuttet på plads igen, da vi kom... og så podede de hendes endetarm for bakterier som ikke normalt er  i tarmen, så de har sikkert fået resten på plads der....

Men hold da op, hvor havde jeg det dårligt med at hun skulle sidde på numsen i hendes autostol....

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ej for pokker da uha jeg sidder helt og kniber sammen. Oh lille skat da, hvor må det gøre ondt på hende.

Når tarmen falder ud, er det så ikke en hæmoride? (For det kan man da få creme for)

Dumme dumme doktor du talte med 2 gang. hvordan f...... kan han sige det er eksem, når det bløder fra numsen.

Rigtig god bedring til den store modig skat

Jamen jeg blev osse bare så gal til sidst, at jeg sagde jeg bare gerne ville vide hvor vi skulle komme hen, for vi havde jo en aftale med den anden vagtlæge....  og at jeg altså godt vidste, hvad eksem og børneorm var for noget, og at det absolut ikke var det!!! Fjols altså! Godt jeg fik fat i en sød først!!!

Jeg ved ikke om det var en rigtig hæmoride, men vi fik det der brentancreme... Det ser ikke mærkeligt ud længere... nu er det bare RØDT!

Tak for de gode ønsker til min stakkels pige...

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

Milka skriver:

hvor er det bare forfærdeligt  god bedring med hende

Tak for det.

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Sikke en grim oplevelse... Håber snart det går i orden så Emma kan sidde på måsen uden at det gør av!

Ja det var grimt. Tak for det..

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jamen jeg blev osse bare så gal til sidst, at jeg sagde jeg bare gerne ville vide hvor vi skulle komme hen, for vi havde jo en aftale med den anden vagtlæge....  og at jeg altså godt vidste, hvad eksem og børneorm var for noget, og at det absolut ikke var det!!! Fjols altså! Godt jeg fik fat i en sød først!!!

Jeg ved ikke om det var en rigtig hæmoride, men vi fik det der brentancreme... Det ser ikke mærkeligt ud længere... nu er det bare RØDT!

Tak for de gode ønsker til min stakkels pige...

Uhada ved slet ikke hvad jeg sige til den dumme doktor

Godt det er bedre.

Jeg mener altså, at da Malucca brugte det creme på neo, der måtte hun ikke få kogtvandsklude på samtidig. Nået med fugtigheden og den creme.

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

MORJESPERSEN skriver:

puha sikke en oplevlse.. godt du bevarede overblikket og fik fat i lægen, jeg ville være godt i panik.

Jeg håber snart hun er klar igen, her hjemme har pigerne også hård mave for tiden dog ikke så slæmt som Emma...

God bedring

Tak for de gode ønsker for Emma. Hvis det bliver slemt, så bed om at få movicol, det siger de at tarmene ÍKKE bliver dovne af i modsætning til lactulose...altså hvis svesker ikke hjælper... For det her er ski godt nok synd. Men lægerne mener at det at hn har været i gips nok har noget at sige, da hun så ikke har rørt sig på samme måde som andre på samme alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.