38 ugers graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Hejsa!

Hvordan ved du præcist hvilken dag du blev gravid?

Du kan ikke altid regne med at det er samme dag, som I havde sex, da sæd faktisk kan leve i op til en uge, inden i dig!

Stine 16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Lærke90

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Hvordan ved du præcist hvilken dag du blev gravid?

Du kan ikke altid regne med at det er samme dag, som I havde sex, da sæd faktisk kan leve i op til en uge, inden i dig!

Stine 16+1

Det er jeg udemærket klar over.. men hvis du virkelig vil vide det

Vi havde sex den 4 og 5 marts 2009. havde taget en ægløsningstest der omkring og den var svag. så den 7 marts fik jeg sådan nogle underlige kramper i maven.

Derefter dyrkede vi ikke mere sex i den måned grundet flere ting. og da måneden var omme var jeg gravid. Sædcellerne har jeg fået at vide kan max holde sig i 2 eller 3 dage og det må jo så have været ægløsning jeg havde haft den 7. - for gravid det var jeg.

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Mammi ,,, skriver:

Nårh på den facon   Hmm det har jeg egentlig aldrig tænkt over og sjovt du siger det ,,  Mine 2 drenge vejede næsten det samme , gik 10 dage over tid med begge ,, Den ældste have tabt sig og var helt tør   Den yngste var helt fin ,,  

Det var lige netop sådan noget som jeg kom til at tænke over.. Men det er jo nok ikke noget man skal tænke for meget over  det er jo nok aldrig til at sige

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg kan sgu godt forstå du tænker, regner og gør ved søde det gør jeg allerede nu hihi!

Vores lille prinsesse er ifølge scanningerne også til "den gode side" størrelsesmæssigt, og jeg har en klar følelse af at jeg føder før tid... (selvom jeg jo ikke er lige ved og næsten, som dig)

Men jeg tror du selv, og de andre, har ret i at de nok skal holde godt øje med de små, og de lader dig ikke gå over tid hvis de ikke mener det er forsvarligt

Lad os da håbe på din fornemmelse er rigtig og fødslen så småt er på vej i gang!

knus Caroline, allerede 25+6

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

jeg kan sgu godt forstå du tænker, regner og gør ved søde det gør jeg allerede nu hihi!

Vores lille prinsesse er ifølge scanningerne også til "den gode side" størrelsesmæssigt, og jeg har en klar følelse af at jeg føder før tid... (selvom jeg jo ikke er lige ved og næsten, som dig)

Men jeg tror du selv, og de andre, har ret i at de nok skal holde godt øje med de små, og de lader dig ikke gå over tid hvis de ikke mener det er forsvarligt

Lad os da håbe på din fornemmelse er rigtig og fødslen så småt er på vej i gang!

knus Caroline, allerede 25+6

Arg du er da efterhånden også ved at være så langt at der kan begyndes at tælles ned. Syne jeg gennem hele min graviditet har talt og gjort ved, fordi jeg har glædet mig sådan

Men håber også at det bliver snart det er jo snart ikke til at vente længere.. utroligt at tiden gik så hurtigt her indtil og nu snegler tiden sig bare afsted

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lærke90 skriver:

Arg du er da efterhånden også ved at være så langt at der kan begyndes at tælles ned. Syne jeg gennem hele min graviditet har talt og gjort ved, fordi jeg har glædet mig sådan

Men håber også at det bliver snart det er jo snart ikke til at vente længere.. utroligt at tiden gik så hurtigt her indtil og nu snegler tiden sig bare afsted

hæhæ.. ja, jeg frygter også hvor langsomt tiden kommer til at gå den sidste måned indtil terminen.. Jeg skal heldigvis til eksamen og alt muligt, så jeg har da lidt andet at tænke på

Men jo..tæller skam ned! er jo under 100 dage tilbage

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

hæhæ.. ja, jeg frygter også hvor langsomt tiden kommer til at gå den sidste måned indtil terminen.. Jeg skal heldigvis til eksamen og alt muligt, så jeg har da lidt andet at tænke på

Men jo..tæller skam ned! er jo under 100 dage tilbage

Ja at du har noget at se til tror jeg også helt klart hjælper. Tror også kun det er derfor jeg kan få tiden til at gå fordi jeg skal gå i skole indtil 1 december hvor jeg så går på barsel, men selvom jeg er på barsel skal jeg skal gå i skole bare hjemmefra

Så skal lige give den en ekstra skalde nu her, så jeg ikke skal lave så meget når hun lige er født

Synes bare at det går så vildt hurtigt med dig. Synes næsten lige at jeg har læst du var blevet gravid og nu er du i uge 26.. puha synes det er sjovt man synes det går så hurtigt med alle andre end en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.