38 ugers graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

luckas-mor

hej

du kan jo sagtens have på fornemmeren hvornår den lille kommer, men hvis scanningerne siger at terminen sku rykkes passer det nok, mange siger +- 14 dage, altså enten kan du risikere a føde 14dg før eller 14dg efter og self midt i mellem, da nogen børn jo er lidt mindre end andre når de blir født

selv er jeg også blevet rykket 14 dg da jeg blev scannet 1.gang og vil indrømme a sån som guldklumpen vokser har jeg også på fornemmeren jeg ikk går tiden ud, men nu må vi se.

hvertfald kan vi være sikker på de kommer

kramm natascha 27+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Lærke90

Men tusind tak for dit svar..

Blev bare nødtil at spørge

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

tasse skriver:

hej

du kan jo sagtens have på fornemmeren hvornår den lille kommer, men hvis scanningerne siger at terminen sku rykkes passer det nok, mange siger +- 14 dage, altså enten kan du risikere a føde 14dg før eller 14dg efter og self midt i mellem, da nogen børn jo er lidt mindre end andre når de blir født

selv er jeg også blevet rykket 14 dg da jeg blev scannet 1.gang og vil indrømme a sån som guldklumpen vokser har jeg også på fornemmeren jeg ikk går tiden ud, men nu må vi se.

hvertfald kan vi være sikker på de kommer

kramm natascha 27+3

Jo jo det er rigtig nok ..

Anmeld

19. november 2009

Valle81

Lærke90 skriver:

Jo det ved jeg godt

Men det var der jeg så tænkte at de bare gik udfra gennemsnittet og at det så kunne være at hun rigtigt var lidt for lille.. ?

Ved du præcist hvornår din sidste mens 1 dag var:0)

Hvis ja, vil du så skrive den:0)

Anmeld

19. november 2009

Mca<3

For din egen skyld  Lad være med at beregne selv og sætte næsen op efter at føde før , det bliver så surt når man så begynder at gå over tid   Har prøvet det , 3 gange ,,, Hilsen en der 3 gange har været gravid i 41+3..  uger

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Ved du præcist hvornår din sidste mens 1 dag var:0)

Hvis ja, vil du så skrive den:0)

Tror det er ligemeget, fik vist de svar jeg skulle bruge  det er nok bare mig selv der er helt galt på den

blev nok helt forblændet på de der 38 uger fra undfangelsen. Men det er jo nok aldrig til at regne med. som i siger +- 14 dage. Så det hele passer nu nok meget godt

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Mammi ,,, skriver:

For din egen skyld  Lad være med at beregne selv og sætte næsen op efter at føde før , det bliver så surt når man så begynder at gå over tid   Har prøvet det , 3 gange ,,, Hilsen en der 3 gange har været gravid i 41+3..  uger

Nej nej det gør jeg skam heller ikke..  For vil nemlig ikke blive skuffet. Det var nu også mere fordi jeg var bange for hvad der ville ske hvis man gik over tid, og hvis barnet egentlig var ældre end de troede.

Men kom til at tænke på at de selvfølgelig holder øje med om babyen har det godt og om den skal hurtigt ud eller ej.. Så har vist ingen grund til bekymring..

Anmeld

19. november 2009

Valle81

Lærke90 skriver:

Tror det er ligemeget, fik vist de svar jeg skulle bruge  det er nok bare mig selv der er helt galt på den

blev nok helt forblændet på de der 38 uger fra undfangelsen. Men det er jo nok aldrig til at regne med. som i siger +- 14 dage. Så det hele passer nu nok meget godt

Ja, det tror jeg også man kan.

Kunne ikke lade være med at granske lidt mere i det.

I følge terminsberegnere på nettet, så kan jeg se at du sidst skulle have haft sidste mens første dag omkring den 08/03-2009 og derved have termin 13/12-2009, dvs at du idag er omkring 36+nogle dage:0)

Detmed termin kan være noget værre rod, og det er også derfor at man har besluttet altid at sætte termin efter sidste mens første dag, for at alle graviditeter beregnes ens uanset om man ved det ene eller det andet:0)

Christina

Anmeld

19. november 2009

Mca<3

Lærke90 skriver:

Nej nej det gør jeg skam heller ikke..  For vil nemlig ikke blive skuffet. Det var nu også mere fordi jeg var bange for hvad der ville ske hvis man gik over tid, og hvis barnet egentlig var ældre end de troede.

Men kom til at tænke på at de selvfølgelig holder øje med om babyen har det godt og om den skal hurtigt ud eller ej.. Så har vist ingen grund til bekymring..

Nårh på den facon   Hmm det har jeg egentlig aldrig tænkt over og sjovt du siger det ,,  Mine 2 drenge vejede næsten det samme , gik 10 dage over tid med begge ,, Den ældste have tabt sig og var helt tør   Den yngste var helt fin ,,  

Anmeld

19. november 2009

Valle81

Lærke90 skriver:

Har lige regnet lidt mere, hvis din ægløsning ligger ca om gennemsnittet altså 10-12 dager efter sidste mens førest dag, så skulle du have ægøsning omkring den 12-14 marts, og derefter er undfangelsen jo så sket:0)

38 uger fra 12-14 marts, det bliver også omkring den 12-13 december:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.